تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 51832

تشکیل ۱۵ کارگروه تسهیل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی

تشکیل ۱۵ کارگروه تسهیل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی آذربایجان شرقی

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی گفت: ۱۵ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان تشکیل شده است.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایرنا، سخاوت خیرخواه، روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری شانزدهمین جلسات مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی مصالح ساختمانی تبریز در گفت و گو با ایرنا افزود: این کارگروه ها از خرداد سال جاری تا کنون در شهرک های صنعتی استان و شهرستان ها تشکیل شده که حاصل آن ها تصویب ۱۹۹ مصوبه است.
وی با بیان اینکه هدف از تشکیل کمیته رفع موانع تولید و اشتغال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی حل مشکلات و چالش های پیش روی واحدهای تولیدی استان است، اظهار داشت: براساس آنالیز جلسات و کارگروه های مذکور، تامین مالی و امور زیربنایی با بیشترین تعداد مصوبات در رتبه اول و صدور مجوزهای صنعتی، مسایل محیط زیست، مالیات، بیمه و تامین زمین در فراوانی های بعدی قرار دارد.
خیرخواه، ادامه داد: تا کنون جلسات این کارگروه از جمله در شهرک های صنعتی تبریز ۴، شهید سلیمی، شهید رجائی، چرم شهر، عالی نسب و شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در تبریز و شهرک های صنعتی شهرستان های اهر، مرند، مراغه شبستر، میانه، بناب، اسکو و سراب برگزار شده است.
وی اظهار داشت: علاوه بر جلسات و مصوبات فوق، کارگروه تسهیل در ۷ ماه گذشته با تشکیل ۲۴۲ کارگروه تخصصی و عمومی حدود یک هزار و ۶۹۰ مصوبه لازم الاجرا تصویب کرده که تا کنون حدود ۸۰۰ فقره از این مصوبات عملیاتی شده و بقیه نیز در دست اجراست.
شانزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار آذربایجان شرقی و اعضای کارگروه در شهرک صنعتی مصالح ساختمانی برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.