تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 51829

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای مشکل شنوایی دارند و تذکرات رهبر انقلاب را نمی‌شنوند/ کنترل بد ذاتی آمریکایی‌ها با ملایمت و سیاست، ساده‌اندیشی است

عده‌ای مشکل شنوایی دارند و تذکرات رهبر انقلاب را نمی‌شنوند/ کنترل بد ذاتی آمریکایی‌ها با ملایمت و سیاست، ساده‌اندیشی است

لطیفی با بیان اینکه عده‌ای خود را به خواب زده‌اند، تصریح کرد: آن‌هایی که به تذکرات رهبر انقلاب توجهی نمی‌کنند، گویا مشکل شنوایی دارند.

به گزارش پیک هشترود، سید محسن لطیفی در حاشیه‌ی راهپیمایی ۱۳ آبان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به تاریخ صدر اسلام، ابراز داشت: اگر لحظه‌ای از رهبر جامعه اسلامی جلو باشیم یا عقب بمانیم شکست خواهیم خورد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به اهداف آمریکا در براندازی نظام باز هم می‌شود به آن‌ها اعتماد کرد، گفت: بارها امام (ره) و رهبری فرموده‌‌اند اعتماد به آمریکا اشتباه محض است، آمریکا جرثومه فساد است اما متاسفانه عده‌ای گویا مشکل شنوایی دارند و این سخنان را نمی‌شنود؛ این گروه را باید به پزشک معرفی کنیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برخی افراد گوششان را برای شنیدن بیانات رهبری بسته‌اند، عنوان کرد: آنان از هر راهی می‌خواهند مسیری برای مذاکره باز کنند، آنهایی که دم از اعتماد به آمریکا می‌زنند نتایج اعتماد مصر و لیبی و عربستان را مرور کنند؛ من نمیدانم چرا برخی چشمشان فقط به سمت آمریکاست، مگر می‌شود به آمریکای بد ذات اعتماد کرد؟

وی در پاسخ به اظهارات بعضی از مسئولین مبنی بر کاهش بدعهدی آمریکایی‌ها به مرور زمان و همراه کردن آنان با سیاست‌های ایران، گفت: عده‌ای خودشان را به خواب زده‌‌اند و نمی‌خواهند بیدار شوند، مشکل آمریکا با ایران مشکل مبنایی است؛ باید ساده‌اندیش باشیم که دشمن را ساده تصور کنیم و بگوییم با ملایمت و سیاست می‌توان بدذاتی آمریکا را کنترل کرده و آنهارا با خود همراه نماییم.

لطیفی در پایان متذکر شد: آمریکا و ایادی استکبار از اول بر روی مواضع خود سرسختانه ایستاده‌‌اند ، ما چرا از مواضع اصولی و حق خود عقب بنشینیم و ملایمت کنیم، منصرف شدن و یا کم کردن بدعهدی آمریکا در هر قضیه‌ای غیر ممکن و محال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.