تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 51647

مدیر کمیته امداد هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

اعزام ۱۷۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت/ خیّرین در اجرای این طرح کمک کنند

اعزام ۱۷۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس در قالب طرح شوق زیارت/ خیّرین در اجرای این طرح کمک کنند

مدیر کمیته امداد هشترود گفت: کمپین ” شوق زیارت ” درصدد است با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این حوزه، علاوه بر مدیریت یکپارچه و هدفمند، امکان مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورد تا این فیض نصیب تمامی علاقمندان به مشارکت در این طرح شود.

مسلم رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پیک هشترود با بیان اینکه طرح “شوق زیارت” باهدف شناسایی و اعزام آن گروه از مشتاقان اهل‌بیت (ع) است که به دلیل نیاز مالی تا کنون نتوانسته اند به زیارت مشهد مقدس مشرف شوند، اجرا می‌شود، اظهار داشت: امسال نیز ۱۷۰ نفر از مددجویان کمیته امداد هشترود که بالای ۵۰ سال سن دارند در قالب کاروان شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 

 

وی با اشاره به اینکه این کاروان برای چهارمین سال متوالی به مشهد اعزام می‌شود افزود: ۱۱۰ نفر از مددجویان خانم و ۶۰ نفر از آقایان امسال به زیارت مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

 

 

مدیر کمیته امداد هشترود خاطرنشان کرد: تمامی اعتبار این طرح از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود و تاکنون بالای ۷۰ درصد از این اعتبار جمع آوری شده است و لازم است خیران دیگر نیز در این طرح مشارکت و همیاری داشته باشند.

 

 

رضائی تصریح کرد: این طرح در چهارمین سال خود قرار دارد و تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر در قالب کاروان‌های حج فقرا و شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

 

 

وی اظهار افزود: کمپین ” شوق زیارت ” درصدد است با جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این حوزه، علاوه بر مدیریت یکپارچه و هدفمند، امکان مشارکت حداکثری مردم را فراهم آورد تا این فیض نصیب تمامی علاقمندان به مشارکت در این طرح شود.

 

 

رضائی اضافه کرد: علاقمندان و خیرین عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۵۱۲۹۷۶۸۰۰۶ نزد بانک ملی به حساب کمیته امداد هشترود جهت کمک به اعزام کاروان شوق زیارت واریز کنند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.