تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲
کد خبر : 51582

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان در روز ۱۳ آبان، مُهر بطلانی بر دخالت های استکبار جهانی بود/ حضور آگاهانه جامعه دانشگاهی کشور در راهپیمائی روز مبارزه با استکبار

تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان در روز ۱۳ آبان، مُهر بطلانی بر دخالت های استکبار جهانی بود/ حضور آگاهانه جامعه دانشگاهی کشور در راهپیمائی روز مبارزه با استکبار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هشترود گفت: جامعه علمی و دانشگاهی کشور همچون گذشته در راهپیمائی روز ۱۳ آبان مشارکت جدی خواهد داشت و با مشت های گره کرده پاسخ یاوه گوئی های دشمنان را خواهد داد.

مهندس محمد حسین زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پیک هشترود با اشاره به اینکه روز سیزده آبان ،روز شگفتی است، گفت: روز ۱۳ آبان، روزی که حوادث بزرگ وسرنوشت ساز این ملت را در پیشانی خود حک کرده است. و چه عجیب که ردپایی ثابت در تمام این حوادث به چشم می خورد.

 

 

وی اظهار داشت: ردپای استکبار جهانی در تبعید امام در سال ۴۲ ، در کشتار دانش آموزان ودانشجویان در سال ۵۷ و در نهایت مهر بطلانی که دانشجویان خط امام با تسخیر سفارت آمریکا بردخالت و دست اندازی های استکبار جهانی در میهن اسلامی مان زدند.

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هشترود افزود: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و مناسبتی پرخاطره است. ۱۴ سال بعد از تبعید حضرت امام (ره) در روز ۱۳ ابان ۱۳۵۷ فرزند امام و صد ها دانش آموز ودانشجو درمقابل دانشگاه تهران و خیابان های اطراف با شعار درود برخمینی و مرگ برشاه پایه های حکومت را به لرزه در آوردند و با گلوله های مأموران شاه به خاک و خون غلتیدند.
حسین زاده تاکید کرد: حال جامعه فرهنگی و دانشگاهی ایران با عبرت از مجاهدت های گذشتگان این مرز بوم با تأکید بر حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و عامل نا امنی های منطقه می داند و از مسئولان وخواص کشوری ولشگری می خواهد تا گوش به فرامین ولی فقیه زمان داشته و مجری اوامر معظم له باشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه علمی و دانشگاهی کشور همچون گذشته در راهپیمائی روز ۱۳ آبان مشارکت جدی خواهد داشت و با مشت های گره کرده پاسخ یاوه گوئی های دشمنان را خواهد داد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.