تاریخ انتشار : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
کد خبر : 51429

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

واکنش رئیس شورای تبریز درباره پرونده فساد در شهرداری و شورا/در انتخابات شرکت می‌کنم

واکنش رئیس شورای تبریز درباره پرونده فساد در شهرداری و شورا/در انتخابات شرکت می‌کنم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ارتباط با سؤالی مبنی بر اینکه در ماجرای پرونده اعضای شورا سکوت کرده است، گفت: اصلاً اینگونه نبوده و من از ابتدای پرونده تنها خواستم که با صبر به مجموعه قضایی اجازه بدهیم که درست‌ترین را بگیرد.

به گزارش پیک هشترود به نقل از فارس، شهرام دبیری ظهر امروز در کنفرانس خبری ظهر امروز در پاسخ به این سئوال  مبنی بر اینکه چقدر رفتار فرمانداری را در مورد نحوه انتشار خبر مبنی بر تخلف اداری شورای شهر را در راستای تعامل ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: در واقع من انتظار چنین تیتری را نداشتم اما فرمانداری به وظیفه‌اش عمل کرده است و تنها نحوه الفاظ و نحوه بیان کمی دور از انتظار بوده است و البته خود آقای فرماندار هم این مساله را طی مصاحبه اصلاح کردند.

وی افزود: البته این‌ها کلمات خیلی سنگینی بودند و خود من هم که خبر را می‌خواندم فکر بدی می‌کردم.

این مسؤول در پاسخ به این پرسش که آیا جای یک گروه رسانه‌ای برای پوشش درست و صحیح چنین اخباری را در شورای شهر تبریز خالی نمی‌بیند، گفت: این در خواست من از شماست که در زمان نوشتن این موارد انصاف را رعایت کنید و از انتشار چنین تیترهایی خودداری کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پاسخ به سؤالی در ارتباط با اینکه آیا بعضی رسانه‌ها تلاشی برای مرتبط کردن این مساله به دستگیری‌های اخیر دارند، پاسخ داد: در این مورد من گلایه دارم، چراکه همانطور که گفتم انصاف خبری در این مورد رعایت نشد و اصلاً در زمان انتشار اولیه هیچ کس به این مسأله اشاره نکرد که این تخلف یک مسأله اداری و مرتبط به ریاست شورای شهری است نه یک مسأله شخصی قضایی و کیفری.

تنها درخواستم اجرای عدالت و انصاف است

دبیری در قسمت دیگری از سخنان خود در ارتباط با شرکت در انتخابات آینده گفت: این مسأله به انرژی و انگیزه من تا زمان انتخابات ربط دارد و اگر انرژی و انگیزه‌ام تا آن زمان باقی بماند و شرایط مناسب باشد شرکت خواهم کرد.

رئیس شورای شهر تبریز در پاسخ به این گفته‌های منتسب به یکی از اعضای شورا که هزینه پروژه عمرانی رو به روی بیمارستان تبریز باید به بیت‌المال برگردد، تشریح کرد: ابتدا من اصلاً فکر نمی‌کنم که عضوی از اعضای شورا چنین صحبتی کرده باشد، چراکه اعضای شورا می‌دانند که اصلاً چنین مسأله‌ای وجود نداشته و من در مورد پروژه‌ای که رو به روی بیمارستان انجام شده، نقشی نداشتم و این پروژه کمی هم به ضرر بیمارستان است، اما نه تنها این پروژه، بلکه تعداد زیادی از پروژه‌ها در یکی دو سال اخیر سرعت پیشرفت خیلی خوبی داشتند که این هم به من ارتباط نداشت.

وی ادامه داد: این پروژه چندین سال بود که به صحن می‌آمد و تصویب نمی‌شد و من اگر می‌خواستم این مسأله اتفاق بیفتد خیلی زودتر انجام شده بود.

دبیری همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در ماجرای پرونده اعضای شورا سکوت کرده است؟ بیان کرد: اصلاً اینگونه نبوده و من از ابتدای پرونده تنها خواستم که با صبر به مجموعه قضایی اجازه بدهیم که درست‌ترین را بگیرد و البته مراقب آبروی افراد باشیم.

رئیس شورای شهر تبریز اضافه کرد: اجازه بدهیم دستگاه قضایی رأی را در کمال آرامش صادر کند.

وی با تأکید بر اینکه رأی شورای حل اختلاف را به عنوان بزرگان شهر قبول می‌کند، گفت: تنها چیزی که من می‌خواهم این است که در انتشار اخبار جانب انصاف رعایت شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.