تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 50990

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

دولت پاسخگوی اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان باشد/ مجلس نمی‌گذارد حقوق فرهنگیان پایمال شود

دولت پاسخگوی اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان باشد/ مجلس نمی‌گذارد حقوق فرهنگیان پایمال شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه دولت پاسخگوی اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان باشد، گفت: دولت و مسؤولان مربوطه باید جوابگوی این مسأله باشند تا حقوق هیچ یک از فرهنگیان پایمال نشود.

به گزارش پیک هشترود، سید حمزه امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تشکیل صندوق فرهنگیان در مجلس مایه قوت برای مسائل فرهنگیان است تا حق فرهنگیان اعاده شود.

 

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس با بیان اینکه بنده به عنوان یک فرهنگی پیگیر این مسأله هستم، گفت: باید دولت و مسؤولان مربوطه جوابگوی این مسأله باشند تا حقوق هیچ یک از فرهنگیان پایمال نشود.

 

امینی با اشاره به دستگیری غندالی، عامل اصلی اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: تحقیق و تفحص در این زمینه صورت گرفته و نمایندگان مجلس نیز بر خود وظیفه می‌دانند پیگیر مسأله بوده تا از حقوق ضایع شده دفاع کنند.

 

وی یادآور شد: تحقیق و تفحص در زمینه اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان، با قاطعیت تمام ۲۰۰ رأی از نمایندگان مجلس گرفت و تمام نمایندگان فرهنگی و غیرفرهنگی تمایل و علاقه‌مند به تحقیق هر چه بیشتر در این زمینه هستند تا به عنوان نماینده مردم پیگیر سرمایه و دارایی فرهنگیان باشند و نتایج به دست آمده را ارائه دهند.

 

امینی با بیان اینکه وقتی کابینه دولتی تغییر پیدا می‌کند، دلایل مختلفی خواهد داشت، گفت: یکی از این دلایل فشارها و سؤالاتی است که نمایندگان مجلس در زمینه‌های مختلف از وزرا دارند است.

 

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس تصریح کرد: اگر وزیری بتواند در مجلس حضور به هم برساند و به صورت شفاف پاسخگوی سؤالات نمایندگان شود، و این نماینده است که قانع می‌شود و یا قانع نخواهد شد و شایعات در زمینه ترفند سیاسی برای رضایت و جلب توجه مردمی با تغییر در کابینه اشتباه است.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.