تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 50751

صبح امروز؛

زنگ سلامت روان و سلامت بانوان ایرانی در مدارس هشترود نواخته شد +عکس

زنگ سلامت روان و سلامت بانوان ایرانی در مدارس هشترود نواخته شد +عکس

زنگ سلامت روان و سلامت بانوان ایرانی همزمان با سایر مدارس بصورت نمادین در دبیرستان پروین اعتصامی هشترود نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سیدعلی موسوی حسینی معاون شبکه بهداشت و درمان ورئیس مرکز بهداشت شهرستان هشترود روز دوشنبه در مراسم زنگ سلامت روان و سلامت بانوان ایرانی در دبیرستان پروین اعتصامی گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت ۱۵ پزشک در ۸ مرکز بهداشتی شهری و روستایی خدمات بهداشت دهان و دندان رایگان برای دانش آموزان ارائه می دهند.

 

 

وی اظهار داشت: در طول یکسال گذشته با هزینه ای بالغ بر هفت میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال دانش آموزان هشترودی ازخدمات رایگان بهداشت و دهان و دندانپزشکی استفاده کرده اند.
معاون شبکه بهداشت و درمان هشترود معاینه، جرم گیری، ترمیم، پالپ تومی، فلوراید تراپی، فیشور سلانت را از جمله خدمات ارائه شده رایگان به دانش آموزان هشترودی عنوان نمود.
موسوی حسینی از دانش آموزان خواست به خانواده های خود اطلاع دهند در طرح سیب ( پرونده الکترونیکی ) در مراکز بهداشت اقدام کنند .
وی افزود: در این طرح پس ازثبت نام خانواده ها ویزیت دوره ای بصورت رایگان برای خانواده ها انجام می گیرد .
موسوی تصریح کرد: زنان ۳۰ تا ۶۰ سال و بیماران پرونده عصبی در کلیه مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی نیز از خدمات ویزیت رایگان بهره مند خواهند شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان هشترود خاطرنشان کرد: شعار هفته سلامت روان نیز حفظ منزلت انسانی در سلامت روان و کمک های اولیه روانشناختی و سلامت روان بذای همه می باشد.

 

photo_2016-10-17_13-11-08

 

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرهنگی بسیجی دوشنبه , 26 مهر 1395 - 20:55

از اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان که جهانی شد حالابگذریم،در قردادارزشیابی جدید فرهنگیان اقایون برای اینکه دست معلمان واقعا ببندد ودست بند بزنند به عنوان جنایتکار ،اومدند شیوه ارزشیابی برای ترساندن معلمان عوض کردند ونمره های منفی برای همکاران گذاشتن ،برای تاخیرو غیبت وتنبیه وحرف گوش نکردن از این اقایون نمره منفی داره اخه یه ادم عاقل تو این مملکت نیست بگه حقمونو خوردید،حقوقمون درست پرداخت نکردید واضاف تدریس ندادید وصندوق ذخیره را خالی کردید این نوع فرم ارزشیابی که واقعا توهین به همکار فرهنگی است چیه فرستاده اید به مدرسه،چرا ادارات وبانک ها وخود نمایندگان وبعضی از مسئولان چنین فرم ارزشیابی ندارن چرا اختلاس گران ودارندگان فیش های نجومی براحتی قانون را دور می زنند.از اقای اقدمی بعنوان ریس جدید اموزش وپرورش می خواهیم که در مورد این فرم ارزشیابی جدید که واقعا توهین به همکاران فرهنگی وبی انگیزه کردن انهاست ،در این مورد اعتراض همکاران را به اداره کل ارسال کنند واین مورد را پیگیزی کنند.