تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 50712

رئیس اداره بنیاد شهید هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

ساماندهی ۳۰ مزار شهید در شهرستانهای هشترود و چارایماق در ۶ ماهه نخست امسال/ آغاز عملیات احداث گلزار شهدا در روستاهای پاشابیگ و عزیزکندی

ساماندهی ۳۰ مزار شهید در شهرستانهای هشترود و چارایماق در ۶ ماهه نخست امسال/ آغاز عملیات احداث گلزار شهدا در روستاهای پاشابیگ و عزیزکندی

رئیس اداره بنیاد شهید هشترود گفت: در ۶ ماهه نخست امسال نیز بیش از ۳۰ مزار شهدا در شهرستانهای هشترود و چارایماق ساماندهی شده اند.

ابراهیم محمدحسینی در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود، در مورد وضعیت ساماندهی گلزار شهدای هشترود گفت: همه ما باید بکوشیم دین خود را نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران ادا کنیم و در این مسیر فعالیت کنیم.

 

وی اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد مزار شهدا در هشترود و نظرکهریزی ساماندهی شده اند اما در شهرستان چاراویماق هنوز نیاز به تلاش بیشتری داریم.

 

رئیس اداره بنیاد شهید هشترود افزود: در ۶ ماهه نخست امسال نیز بیش از ۳۰ مزار شهدا در شهرستانهای هشترود و چارایماق ساماندهی شده اند.

 

محمدحسینی ادامه داد: در حال حاضر نیز  ۲ پیمانکار نیز مشغول ساماندهی تک مزارهائی که در عمدتا در روستاهای چاراویماق هستند، می باشند و در تعدادی از گلزار شهدا نیز عملیات نرده کشی آغاز شده و امیدواریم تا آغاز بارش ها تکمیل شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در روستای پاشابیگ نیز که ۳ مزار شهید وجود دارد عملیات ساماندهی و احداث گلزار شهدا آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و قرار است در روز ۲۲ اسفند افتتاح شود.

 

محمدحسینی تصریح کرد: گلزار شهدای روستای عزیزکندی بدلیل قرار گرفتن در کنار اتوبان پیامبر اعظم (ص)، نیز قرار است بر اساس نقشه های طراحی شده اجرا شود.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.