تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر : 50613

با هزینه 5 میلیاردی;

سه مدرسه خیرساز به زودی در هشترود بهره برداری می شود

سه مدرسه خیرساز به زودی در هشترود بهره برداری می شود

فرماندار هشترود گفت: سه مدرسه در روستاهای قزللو، خورجستان و داشبلاغ عجمی هشترود با حدود پنج میلیارد ریال هزینه از سوی خیران مدرسه ساز این شهرستان در حال احداث است که به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید روز شنبه در بازدید از این مدارس تسریع در روند اجرایی از سوی پیمانکاران را خواستار شد و افزود: بهره برداری از این مدارس قبل از فرا رسیدن فصل سرما ضروری است.
وی گفت: مدارس چهار روستای قویونقشلاق، مغامیر، دوده و خلیفه کندی حاتم هشترود نیز در حال تخریب است و دانش آموزان در این مدارس در وضعیت نامناسب به تحصیل ادامه می دهند.
فرماندار هشترود  با اشاره به اینکه این مدارس نیاز به تخریب و بازسازی دارند، افزود: خیران مدرسه ساز برای بازسازی مدارس این چهار روستا وارد صحنه شوند.

حسن مستفید افزود: خیران مدرسه ساز در جای جای میهن اسلامی ایران آثار نیک و ماندگاری به جا گذاشته اند و مردم و مسئولان باید قدردان زحمت های آنان باشند.
مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز گفت: ۷ هزار و ۸۴۴ دانش آموز دختر و پسر شهری و روستایی این شهرستان در ۱۳۴ مدرسه و ۵۱۹ کلاس درس می خوانند که از این تعداد ۵۰ مدرسه نیاز به بازسازی دارد.
بهمن اقدمی با بیان اینکه تمامی مدارس شهری و روستایی این شهرستان به بخاری های استاندارد مجهز شده است، افزود: تمامی این مدارس در سال آینده نیز به سیستم حرارت مرکزی مجهز می شوند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.