تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر : 49309

امام جمعه هشترود در مجمع عالی بسیج:

مشکل ساختار مریض اقتصاد کشور سیاست زدگی است/ مسئولان برای برندسازی محصولات بومی منطقه تلاش کنند

مشکل ساختار مریض اقتصاد کشور سیاست زدگی است/ مسئولان برای برندسازی محصولات بومی منطقه تلاش کنند

امام جمعه هشترود گفت: مشکل ساختار مریض اقتصاد کشور سیاست زدگی آن است و همه اقدامات اقتصادی از جمله اعطا و یا حذف یارانه، تسهیلات بانکی و … با تفکر انتخاباتی در کشور صورت می گیرد و در نهایت نتیجه ای ندارد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی عصر روز یکشنبه (۴ مهر) در مجمع عالی بسیج شهرستان هشترود گفت: تنها راه نجات کشور در بحث اقتصادی، قرار گرفتن در مسیر سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

 

وی اظهار داشت: در هر حوزه ای که مسئولان بر محور تفکرات ولایت حرکت کرده اند از جمله حوزه دفاعی و سیاست خارجی شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده ایم اما در اقتصاد برخی از مسئولان تفکر ولایی ندارند و امروز نتایج ضعیف آن را در زندگی مردم می بینیم.

 

امام جمعه هشترود افزود: اقتصاد اسلامی از سودگرائی و فردگرائی مطلق برحذر می دارد تا از تمرکز اقتصاد بر روی سرمایه دارن جلوگیری کند. اقتصاد اسلامی بر مبنای منفعت طلبی و سود معقول همراه با خدمت به خلق است.

 

علی رحیمی تصریح کرد: باید ساختارسازی موازی با اقتصاد کشور و برمبنای تفکرات ولائی در کشور ایجاد شود تا اقتصاد کشور را نجات دهد.

 

وی تاکید کرد: مشکل ساختار مریض اقتصاد کشور سیاست زدگی آن است و همه اقدامات اقتصادی از جمله اعطا و یا حذف یارانه، تسهیلات بانکی و … با تفکر انتخاباتی در کشور صورت می گیرد و در نهایت نتیجه ای ندارد.

 

امام جمعه هشترود ادامه داد: سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی پیش قدم بوده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

 

رحیمی بیان کرد: مسئولان سعی کنند از محصولات بومی منطقه هشترود جهت برند سازی استفاده کنند و نگذارند محصولات بومی مانند سیب و … با نام دیگر شهرها به فروش برسد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.