تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 49240

در اقدامی خداپسندانه؛

محموله کمک های داروئی از هشترود به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان مدافع حرم ارسال شد +عکس

محموله کمک های داروئی از هشترود به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان مدافع حرم ارسال شد +عکس

محموله کمک های داروئی و پزشکی از سوی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هشترود به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان مدافع حرم ارسال شد.

سرهنگ احمد تقی پور در حاشیه ارسال محموله کمک های داروئی به مردم مظلوم سوریه و رزمندگان مدافع حرم و در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: اقدامات بشردوستانه مردم شهرستان هشترود در امورات خیر همیشه زبانزد بوده است و شاهدیم در کنار ساخت و ساز بناهای خیریه ازجمله مدرسه سازی در امورات درمانی نیز مشارکت های گسترده ای از سوی خیرین هشترودی صورت می پذیرد.

 

تقی پور

 

وی اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه به جهت مشارکت و همراهی نیروهای پزشکی و درمانی شهرستان و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان هشترود، محموله کمک های داروئی و تجهیزات پزشکی برای مردم و مدافعین حرم در سوریه ارسال شد.

 

فرمانده سپاه هشترود افزود: امروز که مرزهای اسلام توسط تروریست ها تهدیدی شده است مسلمانان در هر نقطه ای از دنیا و با هر توان و امکاناتی به حمایت از مدافعان حریم اسلام برخیزند.

 

سیدهاشم موسوی مسئول ستاد مردمی پشتیبانی از مدافعان حرم در هشترود نیز گفت: این ستاد آماده دریافت هرگونه کمک های نقدی و غیرنقدی برای ارسال به ملت مظلوم سوریه و مدافعان حرم می باشد.

 

وی افزود: محموله دیگری شامل بسته غذائی در حال آماده سازی برای ارسال است و مردم غیور و ولایتمدار هشترود می توانند در تکمیل این محموله کمک کنند.

 

۰۲ ۰۴ ۰۵ ۰۶

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.