تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 48796

معاون فرماندار هشترود

لزوم انتخاب مدیران بر مبنای شایسته سالاری/ وحدت، راه نجات و پیشرفت منطقه/ مدیران مدارس در خرید اجناس از تولیدات داخلی استفاده کنند

لزوم انتخاب مدیران بر مبنای شایسته سالاری/ وحدت، راه نجات و پیشرفت منطقه/ مدیران مدارس در خرید اجناس از تولیدات داخلی استفاده کنند

معاون فرماندار هشترود گفت: راه نجات منطقه وحدت و حرکت در جهت تعالی منطقه است چراکه مشکلات فراوانی در منطقه داریم که بدون وحدت حل شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، طالب پرهیزکار روز یکشنبه (۲۸ شهریور) در نشست مشترک شورای اداری و مدیران مدارس منطقه هشترود که با محوریت پروژه مهر در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: سیمای مولا علی (ع) تجلی تمام نمای خداوندی در روی زمین و یک شاخص کلی است که همه باید خود را با ایشان محاسبه کنیم.

 

وی در توصیف ویژگیهای مدیر موفق در جامعه اسلامی، اظهار داشت: مدیر باید منظم بوده و در این راه از خود ایثار نشان دهد چرا که دانش آموزان از عمل مدیران درس می آموزند و مدیران الگوی آنها هستند.

 

معاون فرماندار هشترود افزود: مدری که انحصارطلب باشد نمی توان موفق شود چراکه اداره مدرسه بدون مشارکت اولیا، معلمان و دانش آموزان امکان پذیرنیست و هنر مدیر این است که با ظرافت خاص از توان آنها استفاده کند.

 

طالب پرهیزکار تصریح کرد: کمبود سرانه آموزشی در منطقه باید بررسی شود تا مدرسه دوشیفتی نداشته باشیم.

 

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه آحاد جامعه است و نباید با معلم بصورت قهرآمیز  برخورد شود. بجای انتخاب سلیقه ای مدیران حتما شایسته سالاری مدنظر باشد.

 

پرهیزکار خاطرنشان کرد: راه نجات منطقه وحدت و حرکت در جهت تعالی منطقه است چراکه مشکلات فراوانی در منطقه داریم که بدون وحدت حل شدنی نیست.

 

معاون فرماندار هشترود بیان کرد: در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیاز است مدیران مدارس در خرید اجناس مورد نیاز حتما از تولیدات داخلی استفاده کنند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.