تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 48425

امام جمعه هشترود در خطبه های نماز عید قربان:

شجره ملعونه آل سعود روح معنوی حج را لگدمال کرده است/ ایران نمی تواند زیر بار ذلت سعودی ها برود

شجره ملعونه آل سعود روح معنوی حج را لگدمال کرده است/ ایران نمی تواند زیر بار ذلت سعودی ها برود

امام جمعه هشترود گفت: حج آداب مربوط به خود را دارد لذا کشور ایران نمی تواند زیر بار ذلت و خواری آل سعود برود. آنها صد عن سبیل الله شه اند و برای ایران شروطی تعیین کرده اند که قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز عید قربان در مسجد جامع هشترود گفت: عید قربان عید بندگی،عبودیت و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است.

وی اظهار داشت: عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و نشانه شکوه و عظمت ایمان، نقطه عطف و اوج آزادگی ابراهیم خلیل الله است و سرافرازبیرون آمدن از دشوارترین آزمایش الهی است، آزمایشی که منجر به آغاز حاکمیت توحید و طلوع یقین شد.

 

امام جمعه هشترود با یادآوری حوادث سال گذشته منا افزود: شجره ملعونه آل سعود زخم عمیقی بر پیکره اسلام وارد کرده و اکثر کشورهای مسلمان در اقصی نقاط دنیا از کینه این رژیم در امان نمانده است.

 

رحیمی تصریح کرد: حج نشان دهنده قدرت جهان اسلام است اما نگاه آل سعود به آن نگاهی گردشگری است و آنها تمام آثار اهل بیت (ع) و پیامبر اکرم(ص) را از بین برده اند و معنویت حج را خدشه دار کرده اند.

 

وی تاکید کرد: حج آداب مربوط به خود را دارد لذا کشور ایران نمی تواند زیر بار ذلت و خواری آل سعود برود. آنها صد عن سبیل الله شه اند و برای ایران شروطی تعیین کرده اند که قابل قبول نیست.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: در وضعیت موجود حج واجب نمی شود چراکه آل سعود حج را از شعائر اصلی اش تهی کرده است.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.