تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر : 47558

بازیگر جوان ترکیه پس از پوشیدن حجاب؛ من حجاب را در جستجوی آزادی و آرامش انتخاب کردم

بازیگر جوان ترکیه پس از پوشیدن حجاب؛ من حجاب را در جستجوی آزادی و آرامش انتخاب کردم

بازیگر جوان ترکیه پس از پوشیدن حجاب؛ من حجاب را در جستجوی آزادی و آرامش انتخاب کردم

این هنرمند جوان گفت : پول و شهرت کافی نیست، با وجود آنها احساس کمبودی داشتم، لذا به حجاب روی آورده و امور جاودانی را بر امور فانی و زود گذر ترجیح دادم. با توجه به اینکه بشرا آیدان از هشت سالگی به کار هنری روی آورده بود و در بسیاری ازسریال ها از جمله “دره گرگ ها ” مجموعه های دیگرنقش های متعددی را بازی کرده است

به گزارش پیک هشترود  راه دانابه نقل از  کوگانا”بشرا” پس از پوشیدن حجاب گفت: آکنون آزاد شده ام روزنامه حریت ترکیه با یک مصاحبه طولانی از دلایلی که رویکرد به حجاب توسط بازیگر جوان ترک بشرا آیدان در سن ۲۳ سالگی گزارش تهیه کرده است

 

این هنرمند جوان گفت : پول و شهرت کافی نیست، با وجود آنها احساس کمبودی داشتم، لذا به حجاب روی آورده  و امور جاودانی را بر امور فانی و زود گذر ترجیح دادم. با توجه به اینکه بشرا آیدان از هشت سالگی به کار هنری روی آورده بود و در بسیاری ازسریال ها  از جمله “دره گرگ ها ” مجموعه های دیگرنقش های متعددی را بازی کرده است .
و این روزنامه از او سئوال کرد که آیا وی از نتخاب حجاب پس گذشت شش ماه ناراحت و یا پشیمان نیست؟
وی در پاسخ می گوید: “نه” ، نه  هرگز پشیماننیستم ، من حجاب را به دنبال جستجوی آزادی برگزیدم  و تحت تاثیر هیچ کس و هیچ چیز دراین راه قرار نمی گیرم  و من تنها یک دوست محجبه دارم . و خواهر بزرگتر من حجاب را قبل از من به تن کرد و من تنها حسرت آن می خورم که مقداری دیر محجبه شدم و کاملا برعکس،از انتخاب جدید بسیار خوشحال هستم “.

 

Image result for http://sosyal.hurriyet.com.tr/yazar/ayse-arman_12/ozgurlesmek-icin-kapandim_40209833

و در مورد مشکلات تصمیم گیری بشری می گوید: “من به این تصمیم گیری در طی یک شبانه روز نرسیده ام ، حدود دو یا سه ماه روی این تصمیم فکر کردم، و خانواده ام به تصمیم من احترام گذاشتند.”

او در ادامه می گوید: با توجه به انگیزه شخصی خودم، و حس اطمینان و اعتماد به نفس به این نتیجه رسیدم و شروع به حرکت به سمت موضوعات عرفانی کرده ام و انجام نماز پنجگانه الهام بخش من در رسیدن به حجاب بود
او توضیح می دهد:«این تصمیم بدون شک ،زندگی حرفه ای من را تحت تاثیر قرار خواهد داد، اما من حفظ ایمان خود را  نسبت به کار ترجیح می دهم و اهتمام به زندگی باقی را بر زندگی فانی مهم تر می دانم ،نگران نیستم چون فکر می کنم که آینده متعلق به ” هنر اسلامی ” است. زندگی من در شش ماه گذشته تغییر کرده است.

احساس راحتی و آرامش خاصی به من دست داده که قابل توصیف نیست زیرا که بی حجابی زندگی برای دیگران بود، و غیر محجبه، با ظاهر و شکل خود برای افرادی دیگر بود که اورا در این وضع ببینید.  “رعایت حجاب ” مسئولیت و تعهد است، و به همین دلیل از این تصمیم رضایت کامل دارم ، و از این تصمیم برنمی گردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.