تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر : 47510

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود:

اعطا وام های ۱۸ و ۲۰ میلیون تومانی برای مسکن روستائی/ ضمانت وام ها بصورت سفته زنجیره ای می باشد

اعطا وام های ۱۸ و ۲۰ میلیون تومانی برای مسکن روستائی/ ضمانت وام ها بصورت سفته زنجیره ای می باشد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود گفت: منتظر ابلاغ تسهیلات کم بهره ۱۸و ۲۰میلیون تومانی هستیم تا متقاضیان وام مسکن روستائی را به بانکهای عامل معرفی نماییم.

مهندس بهمن مهرانی فر در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: به همت تلاشهای شبانه روزی پرسنل و ناظرین خدوم این نهاد به یادگار مانده از حضرت امام راحل و در سایه توجهات  وعنایات خاص فرماندار و همکاریهای بی مثال بخشداران محترم، دهیاران، شوراهای اسلامی و بانکهای عامل شهرستان خوشبختانه وامهای بهسازی مسکن روستایی سال ۹۳ در آذرماه به تعداد ۴۶۰ فقره بصورت کامل جذب گردید و حدود ۷۵% واحدهای احداثی نیز پایانکار خود را اخذ نموده اند.

 

 

وی اظهار داشت: شایان ذکر است سهمیه اولیه ابلاغی به شهرستان ۱۴۷فقره بود که به ۴۶۰ فقره افزایش یافته است و جا دارد از زحمات تمامی عزیزان و زحمتکشان در این زمینه علی الخصوص روستاییان عزیز که در زمینه ساخت وساز و مقاوم سازی مسکن روستایی انقلابی بپا کرده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود افزود: با استقبال بی رویه قشر زحمتکش و عزیز روستایی و توجه به زندگی در محیطی امن و بهتر، درسالجاری نیز قبل از ابلاغ وامهای بهسازی مسکن روستایی تمامی سهمیه شهرستان بصورت کامل جذب گردیده بطوریکه هم اکنون فقط منتظر ابلاغ تسهیلات کم بهره ۱۸و ۲۰میلیون تومانی هستیم تا متقاضیان عزیز را به بانکهای عامل معرفی نماییم.

 

 

مهرانی تصریح کرد: ضمن اینکه با عنایات دولت محترم تدبیر و امید،امسال سیستم ضمانت وامهای مسکن نیز بصورت سفته زنجیره ای میباشد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.