تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر : 47206

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود در مراسم گرامیداشت شهدای دولت:

اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجائی و باهنر سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان است

اصول حاکم بر اندیشه و عمل شهیدان رجائی و باهنر سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود گفت: اصول حاکم بر اندیشه و عمل آنها سنگ محکی برای سنجش عملکرد دولتمردان است و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی است و با تأسی از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر الگوی همیشگی قرار داده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، مراسم گرامیداشت شهدای دولت روز دوشنبه (۸ شهریور) در مسجد جامع شهرستان هشترود و با حضور مسئولان محلی و مردم شهیدپرور این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام یعقوب اباذری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان هشترود اظهار داشت: این روز یادآور کوچ دو کبوتر سبک بال رفته تا عرش و دو معلم بزرگ عمل نه شعار و آموزگار وارسته و وابسته به انسانیت و خلوص و اسوه کامل فداکاری و اخلاص است.

وی افزود: ۸ شهریور یادآور خاطرات تلخ و شیرینی است، تلخ از این جهت که دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین در راه پاسداری از ولایت و انقلاب خون پاک خود را فدا و دفتر افتخارات انقلاب را امضا و ملتی را از نعمت تفکر الهی و انقلابی خود محروم کردند.

اباذری شیرینی این روز را ادامه دادن راه و اهداف این دو شهید عنوان کرد و گفت: این دو شهید در راستای اهداف انقلاب و اسلام و ولایت قدم برداشتند و در خصوص شخصیت راستین این دو بزرگ رهبر فرزانه انقلاب فرمودند«حقاً و انصافاً این شهدا انقلابی،مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت آنها درس آموز بود و همچنان ادامه یافته و رویش هایی تا امروز برای اهداف انقلاب و عظمت آن در تمام حوزه ها به نظاره نشسته ایم».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود با بیان اینکه در کنار گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان خدوم و بی ادعا دستاوردهای دولت های اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: اصول حاکم بر اندیشه و عمل آنها سنگ محکمی برای سنجش عملکرد دولتمردان است و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و دوایر دولتی است و با تأسی از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر الگوی همیشگی قرار داده می شود.

وی تأکید کرد: با بهره گیری از رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، دولت خدمتگزار تلاش و کوشش و تعالی و تحقق اهداف نظام گام برداشته و زمینه رشد و پیشرفت روز افزون کشور و نظام فراهم شود.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.