تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر : 46902

فرهنگی

«ایستاده در غبار» ۲ میلیاردی شد!

«ایستاده در غبار» ۲ میلیاردی شد!

از روز چهارشنبه یک فیلم اجتماعی به تعداد فیلم‌های روی پرده اضافه شد و در میان آثار به نمایش درآمده اخیر فیلم‌های کمدی و اجتماعی نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

به گزارش  پیک هشترود به نقل ازفارس؛ هفته گذشته فیلم های کمدی و اجتماعی نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و در میان فیلم های «آبنبات چوبی» و «من» در آثار اجتماعی و فیلم «ناردون» و «زاپاس» در آثار کمدی با اقبال مواجه شد.

حبیب اسماعیلی مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود گفت: فروش «ناردون» بسیار خوب بود و در تهران با فروش ۹۰۰ میلیونی روبرو شد و در کل فروش فیلم به ۱ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان رسید. این فیلم ۳۰ سالن در شهرستان و ۲۷ سالن در تهران در اختیار دارد.

وی درباره فروش «دزد و پری» گفت: سالن های بیشتری در اختیار فیلم قرار گرفته و هم اینک با فروش ۶۵۰ میلیون تومانی مواجه شده است.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با فارس گفت: فیلم «بارکد» در تهران و شهرستان ۱۱ میلیاردی شد، فیلم «لانتوری» به فروش ۴ میلیارد و ۶۰ میلیون رسید. «دراکولا» به ۴ میلیارد و ۱۰ میلیون نایل شد و فیلم «ایستاده در غبار» با احتساب فروش سینماهای هنر و تجربه به فروش ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دست یافت.

عبدالله علیخانی مدیرعامل دفتر فروش پویا فیلم گفت: فیلم «آبنبات چوبی» ظرف یک هفته به فروش ۱۶۴ میلیون تومان در تهران رسید و از فروش چهارشنبه و پنج شنبه هنوز آماردقیقی نداریم. تعداد سینماهای فیلم در تهران و شهرستان از صبح چهارشنبه افزایش یافت.

میثم مزلقانی مدیر دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی درباره فیلم «امکان مینا» گفت: فروش فیلم در تهران به ۳۰۰ میلیون تومان دست یافت این فیلم تنها در دو یا سه شهرستان به نمایش درآمده است.

سعید خانی مدیر دفتر پخش نسیم صبا درباره فروش فیلم «من» توضیح داد: فیلم در تهران با دارا بودن ۱۷ سالن ظرف ۹ روز نمایش به فروش ۴۰۹ میلیون رسید و در شهرستان نیز تنها در ۷ شهر و ۱۰ سالن سینما به نمایش درآمده که به فروش ۱۱۰ میلیون نایل شد. این فیلم در مجموع به فروش ۵۱۹ میلیون تومان دست یافت.

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان درباره فروش فیلم «دختر» گفت: نمایش فیلم در سینماهای سرگروه همچنان ادامه دارد و هم اینک به فروش ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان رسیدیم که به زودی از مرز ۳ میلیارد فروش فیلم عبور خواهد کرد.

غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فیلم «زاپاس» گفت: فیلم در تهران و شهرستان به فروش ۴ میلیاردو ۳۷۰میلیون تومان دست یافت. این فیلم در روز چهارشنبه با فروش ۲۰ میلیون و روز پنج شنبه با فروش ۲۷ میلیون مواجه شد.

فیلم سینمایی سایه که از روز چهارشنبه در تهران به نمایش درآمده طبق آمار فروش به صورت مکانیزه با فروش ۷ میلیون ۸۲۰ میلیون تومان مواجه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.