تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر : 46291

مدیر تعاونی ارغوان توسعه در گفتگوی اختصاصی با پیک هشترود:

ایجاد مجتمع تولید گوشت با ظرفیت اشتغالزائی ۱۵۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در هشترود

ایجاد مجتمع تولید گوشت با ظرفیت اشتغالزائی ۱۵۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در هشترود

مدیر تعاونی ارغوان توسعه از ایجاد مجتمع تولید گوشت با ظرفیت اشتغالزائی ۱۵۰ نفر و سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در هشترود خبر داد.

خانم مهندس معصومه حوهری مدیر تعاونی ارغوان توسعه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود گفت: شرکت مذکور در راستای افزایش تولید داخلی و صادرات غیر نفتی و همچنین ایجاد اشتغال تاسیس شده و در راستای فرمان مقام معظم رهبری در حال فعالیت برای سهیم شدن در اقتصاد مقاومتی است.

 

 

وی اظهار داشت: این شرکت از بدو تاسیس سرمایه گذاریهای خوبی را انجام داده و به جهت بکر بودن منطقه هشترود و نیز به دلیل نزدیکی به مراکز استانهای پرجمعیت کشور و همجواری با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و عراق و راه ورود به اروپا در نظر دارد در هشترود اقدام به سرمایه گذاری نماید که در انتظار واگذاری زمین از طرف جهاد کشاورزی شهرستان می باشد تا در کمترین زمان عملیات اجرایی را شروع کند .

 

 

خانم جوهری افزود: تمام فعالیت شرکت بطور تخصصی بر روی تولید گوشت متمرکز شده است و در حال رایزنی برای سرمایه گذاری در هشترود در زمینه مجتمع گوشت و در قالب کشت و پرورش  و کشتارگاه و کنسروسازی می باشیم.
وی تصریح کرد: تاکنون این طرح مورد حمایت جهاد کشاورزی و فرمانداری شهرستان قرار گرفته و جلسه توجیهی طرح نیز برگزار شده و با درخواست سرمایه گزاران، بقیه امورات در حال رایزنی است.
معصومه جوهری ادامه داد: سرمایه گذار با خرید ۵۰۰۰ مترمربع زمین در نظر دارد پایلوت طرح را در اواخر تابستان اجرا و با دریافت زمین از محل منابع ملی اقدام به اجرایی نمودن سرمایه گذاری نماید.

 

 

وی تاکید کرد: میزان اشتغال در فاز تکمیلی ۱۵۰ نفر و مبلغ سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال میباشد.

 

 

پایان پیام/م.ا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , 2 شهریور 1395 - 11:16

هفته دولت است و منتظر اقدام دولتیها . انشاا… با کمک مسئولین بتوانیم یک کارخانه خوب به این شهر محروم بیاورند . تورو خدا حمایت کنید تا این شهر هم حرکتی بکند .

محمد سه شنبه , 2 شهریور 1395 - 11:42

امیدوارم عملی شود مدیران دولتی هشترودهم نهایت حمایت را از این طرح به عمل بیاورند