تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 46112

مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

فعالیتهای تابستانی زمینه ساز رشد و تعالی دانش آموزان/ فعالیت ۲۸۰۰ دانش آموز در ۳۲ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت

فعالیتهای تابستانی زمینه ساز رشد و تعالی دانش آموزان/ فعالیت ۲۸۰۰ دانش آموز در ۳۲ پایگاه غنی سازی اوقات فراغت

مدیر آموزش و پرورش هشترود گفت: کلاسهای تابستانی در ۲۰ رشته ورزشی، علمی، هنری و قرآنی و با حضور ۲۸۰۰ دانش آموز در حال اجراست.

بهمن اقدمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های اوقات فراغت گفت: از آن جا که یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان می باشد و با توجه به اینکه شخصیت افراد از طریق مشارکت با دیگران در انجام فعالیت‌های گروهی شکل می‌گیرد و به کشف استعدادهای دانش آموزان می انجامد فعالیتهای اوقات فراغت می تواند در ایجاد اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان نقش بسزایی ایفاء نماید و همچنین زمینه رشد و تعالی همه جانبه آنان را فراهم سازد.
وی در خصوص برنامه های اوقات فراغت اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و فرا رسیدن اوقات فراغت دانش آموزان و اهمیت نقش اوقات فراغت در رشد و تعالی افراد جامعه و تأثیر سازنده ای که فعالیت های فرهنگی هنری بر اعتلای حیات اجتماعی افراد می‌گذارد آموزش و پرورش شهرستان هشترود برنامه های متنوعی تهیه و تنظیم نموده است.
مدیر آموزش و پرورش هشترود افزود: تعداد پایگاههای ثبت شده شهرستان در سامانه اوقات فراغت ۲۰ مورد و تعداد پایگاههای ثبت نشده بسیج دانش آموزی نیز ۱۲ مورد می باشد که بصورت کلی فعالیتهای تابستانی شهرستان در ۳۲ پایگاه برنامه ریزی شده است.

 

اقدمی تصریح کرد: کلاسهای تابستانی در ۲۰ رشته ورزشی، علمی، هنری و قرآنی و با حضور ۲۸۰۰ دانش آموز در حال اجراست.

 

وی تاکید کرد: امسال سعی کرده ایم با استفاده از مربیان مجرب، تنوع بخشیدن به رشته ها و در اختیارگذاشتن امکانات مناسب و در حد توان، میزان کیفیت کلاسهای تابستانی را ارتقا دهیم.

 

گفتنی است فعالیت‌های پایگاههای تابستانی از هفته دوم تیر آغاز و تا هفته دوم شهریور ادامه خواهد یافت.

 

 

پایان پیام/م.ا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.