تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۱
کد خبر : 45950

فرمانده سپاه ناحیه هشترود:

لزوم حرکت جهادی برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن/ راه علاج مشکلات کشور خود باوری و توکل به خدا است

لزوم حرکت جهادی برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن/ راه علاج مشکلات کشور خود باوری و توکل به خدا است

فرمانده سپاه ناحیه هشترود حرکت جهادی را برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن ضروری دانست و گفت: دشمنان با ایجاد هزینه‌های فراوان در ساخت شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی درصدد مقابله فرهنگی با نظام جمهوری اسلامی هستند که اعتقادات دینی تنها راه مقابله با این هجمه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، احمد تقی پور در نشست روشنگری و بصیرت که در مسجد سیدالشهدا(ع) شهرستان هشترود برگزار شد، با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان و تلاش آن ها در نفوذ به کشور، گفت: بسیجیان باید بینش سیاسی داشته باشند.

 

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند، دشمنان به دنبال گرفتن اقتدار و قدرت از نظام جمهوری اسلامی و به دنبال نفوذ فرهنگی هستند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتقادات و تفکر الهی بنا شده که دشمنان نیز در پی ضربه زدن به اعتقادات فرهنگی هستند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه هشترود حرکت جهادی را برای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن ضروری دانست و افزود: دشمنان با ایجاد هزینه‌های فراوان در ساخت شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی درصدد مقابله فرهنگی با نظام جمهوری اسلامی هستند که اعتقادات دینی تنها راه مقابله با این هجمه است.

 

 

احمد تقی پور با تاکید به اینکه جوانان باید واقع بینانه به قضایا نگاه کرده و فریب دشمنان را نخورند، تصریح کرد: دشمن اگر از جنگ سخت نتواند نفوذ کند، از طریق ماهواره و فضای مجازی در خانواده ها نفوذ کرده و موجب براندازی می شود.

وی با بیان اینکه هویت، ماهیت و تفکر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شیطنت‌آمیز است، تاکید کرد: استکبار جهانی تنها به دنبال سود و منفعت شخصی است و تفکر الهی در وجود این کشور وجود ندارد که این کمبود سبب انجام جنایتی همچون بمباران اتمی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی شد.

 

 

تقی پور با اشاره به مشکلات کشور در حوزه های مختلف، راه علاج مشکلات کشور را خود باوری و اعتماد به خود و توکل به خداوند دانست.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.