تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر : 45572

قابل توجه شهرداری و اداره برق هشترود؛

طرح ۳۰ میلیونی که بخاطر ۳ میلیون ابتر مانده است/ چراغهای بلوار محله مصلّی در حسرت جریان برق هستند

طرح ۳۰ میلیونی که بخاطر ۳ میلیون ابتر مانده است/ چراغهای بلوار محله مصلّی در حسرت جریان برق هستند

بالاخره بلوار محله مصلای هشترود که از سوی شورای ترافیک شهرستان مصوب و هزینه ای بیش از ۳۰ میلیون تومان نیز برای آن صرف شده است، خوشایند نیست که بخاطر ۳ میلیون ابتر بماند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، مدیران کشور عادت کرده اند تا همیشه یک اتفاقی بیفتد و بعد به دنبال جبران آن بروند. دقیقا این عادت در مدیران شهرستان هشترود هم به عینه دیده می شود.

 

 

چند ماه پیش بود که بعد از وقوع چندین تصادف و برخورد به جدول ریفیوژ خیابان امام (ره) محله مصلای هشترود، شهرداری در یک اقدامی نه چندان ضربتی چندین چراغ در بین جداول و یک تابلو چشمک زن در ورودی این بلوار نصب کرد اما گویا این اقدامات برای چند روز انجام شد و مدتی است این چراغ ها در خاموشی به سر می برند.

 

شهردار: پول خرید کنتور برق را نداریم

 

خبرنگار ما برای پیگیری این موضوع طی تماسی با شهرداری شهرستان علت این قطعی را پرس و جو شد که عبدیلر قطعی برق آن از سوی اداره برق عنوان کرد. هرچند شهردار افزود که باید برای برق این بلوار کنتور جداگانه ای خریداری شود و فعلا توان مالی نداریم.

 

رئیس اداره برق: آماده تقسیط هزینه کنتور برق هستیم

 

معتمدی رئیس اداره برق هشترود نیز در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: برای بلوار فوق باید کنتور جداگانه ای خریداری شود کار شهرداری در روشن کردن چراغ ها بدون هماهنگی هم خلاف قانون است. هرچند هزینه کنتور هم چیزی حدود ۳ میلیون تومان می باشد ولی ما اعلام کرده ایم در صورت خرید کنتور از سوی شهرداری هر گونه همکاری از جهت تقسیط مبلغ آن نیز داشته باشیم.

 

 

بالاخره این بلوار که از سوی شورای ترافیک شهرستان مصوب و هزینه ای بیش از ۳۰ میلیون تومان نیز برای آن صرف شده است، خوشایند نیست که بخاطر ۳ میلیون ابتر بماند مخصوصا در زمان هائی هستیم که شهرستان با ترافیک میهمانان مواجه است و برای شهرداری یک شهرستان هم عدم توانائی پرداخت ۳ میلیون تومان وجهه خوبی ندارد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.