تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۴۷
کد خبر : 45524

۵۰ هزار تن برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند

۵۰ هزار تن برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند

کاشان – رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۵۰ هزار نفر از مردم شریف ایران برای حضور در حماسه ماندگار راهپیمایی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ایرنا، سعید اوحدی شامگاه سه شنبه در حاشیه دیدار با آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در جمع خبرنگاران با اعلام نشانی سامانه سماح به آدرس www.samah.haj.ir اظهارکرد: ثبت نام از مشتاقان حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از هفته گذشته آغاز شده است.
وی با بیان این که قابلیت های مختلفی برای اعزام زائران در سامانه سماح در نظر گرفته شده است، به شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توصیه کرد ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
اوحدی با بیان این که اعزام زائران برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از بیستم محرم ( اول آبان ) آغاز می شود، خاطر نشان کرد: مرز خروجی و تاریخ خروج از کشور در این سامانه بطور هوشمند طراحی شده به گونه ای که اگر کسی دیر ثبت نام کند و ظرفیت مرز مورد نظرش تکمیل باشد، تاریخ جدیدی را برای آن مرکز تعیین می کند.
وی تصریح کرد: ثبت نام در سامانه سماح از گروه پنج تا ۴۰ نفره است و برای ثبت نام انفرادی نیز بطور هوشمند گروه پنج نفره تشکیل می شود.
وی با تقدیر از میزبانی کشور عراق در اربعین سال گذشته، گفت: هماهنگی هایی با معاون کنسولی وزارت امور خارجه انجام شده است تا از ابتدای شهریور آینده ویزا برای زائران صادر شود.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به برخی مشکلاتی که سال گذشته برای زائران اربعین حسینی ایجاد شد، افزود: از ابتدای محرم در ۲۰ نقطه کشور شاهد صدور ویزا خواهیم بود.
وی تصریح کرد: برای اعزام افاغنه و دیگر زائران خارجی نیز که در ایران هستند نیز پیش بینی هایی انجام شده که بموقع نحوه ثبت نام و اعزام آنان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اعلام خواهد شد.
رئیس سازمان حج و زیارت عصر سه شنبه به منظور دیدار با امام جمعه کاشان و شرکت در ویژه برنامه آیینه های مقاومت که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی برگزار می شود وارد کاشان شده است.
شبک **۷۴۰۸/۶۱۳۶ **۱۹۱۷

انتهای پیام /*

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.