تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد خبر : 44691

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در نشست صمیمی با خبرنگاران:

خبرنگاران باید منعکس کننده حقوق مردم و پیام آور امید در جامعه باشند/ اجرای برنامه “قشر شهرستان” با هدف معرفی آیت الله انتظاری

خبرنگاران باید منعکس کننده حقوق مردم و پیام آور امید در جامعه باشند/ اجرای برنامه “قشر شهرستان” با هدف معرفی آیت الله انتظاری

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: تقی پور از اجرای برنامه تحت عنوان ” قشر شهرستان” در روز ۱۰ شهریور خبر داد و گفت : هدف از اجرای این برنامه این است که شهرستان را با آن مناسبت بشناسند و برند شهرستان باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، سرهنگ احمد تقی پور فرمانده سپاه ناحیه هشترود در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال بسیجی  این شهرستان با بیان این مطلب افزود: خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق است و کار بسیار حساس است.

 
وی از خبرنگاری به عنوان  کار افتخارآفرین و ارزشمند است یاد کرد و گفت : خبرنگاران باید منعکس دهنده اخبار حق و حقوق مردم باشند و به مردم امید دهند .

 
تقی پور افزود : خدمت به خلق خدا و تکریم مردم بهترین عبادت است که خبرنگاران باید دنبال این باشند.

 
فرمانده سپاه ناحیه هشترود با گرامیداست یادشهیدصارمی و  آوینی گفت : یاد ,نفس و صدای شهید آوینی آرامش بخش است .

 
وی گفت : خبرنگاران باید  اول انقلابی , بسیجی و حامی ولایت فقیه باشند.

 
وی گفت : سپاه و بسیج در خط ولایت و احکام الهی قدم بر می دارد و افتخار سپاه این است که در  راه اسلام و قرآن و راه ولایت فقیه و حمایت از مظلومان عالم و ایستادگی در مقابل ظالم قدم بر میدارد.

 
وی از خبرنگاران خواست در ارائه و انعکاس برنامه های فرهنگی سپاه تلاش کنند .

 
تقی پور از اجرای برنامه تحت عنوان  ” قشر شهرستان” در ۱۰ شهریور خبر داد و گفت : هدف از اجرای این برنامه این است که شهرستان را با آن مناسبت بشناسند و برند شهرستان باشد

 
وی گفت : در ” قشر شهرستان ” در شهرستان هشترود یاد و خاطره آیت الله انتظاری عالم ربانی این شهرستان گرامی داشته خواهد شد و خبرنگاران باید برای شناساندن این شهرستان  چهره این عالم ربانی را به همه بشناسانند و از این به بعد شهرستان هشترود با عنوان این عالم شناخته خواهد شد.

 

photo_2016-08-10_12-40-02

photo_2016-08-10_12-48-48

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.