تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر : 44400

فرماندار هشترود در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار:

خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند/ خدمات دولت در طول ۳ سال قبل قابل سنجش است/ حقوق های نجومی میراث دولت قبل است/ تخریب دولت باعث سلب اعتماد مردم از نظام می شود

خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند/ خدمات دولت در طول ۳ سال قبل قابل سنجش است/ حقوق های نجومی میراث دولت قبل است/ تخریب دولت باعث سلب اعتماد مردم از نظام می شود

فرماندار هشترود گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، حسن مستفید صبح امروز ( یکشنبه ۱۷ مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان هشترود گفت: دولت با وضعیت بی‌پولی و رکود اقتصادی خود خدمات شایانی در این شهرستان انجام داده است. و در نمایشگاهی که بمناسبت هفته دولت در هشترود برگزار خواهد شد این اقدامات به نمایش گذاشته خواهد شد.

خدمات قابل قبول دولت در طول ۳ سال قبل

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال دولت در خدمات آبرسانی، گازرسانی و راه‌سازی در این شهرستان خدمات بیشتری نسبت به سایر زمان‌ها انجام داده است.

فرماندار هشترود افزود: در سال های گذشته به ۵۰ روستای این شهرستان با تانکر آبرسانی می‌شد که در ۴ ماهه امسال به این ۵۰ روستا آبرسانی شده و مشکلی به لحاظ کمیت ندارند هر چند در برخی از مناطق به لحاظ کیفیت قابل بررسی است.

مستفید تصریح کرد: با نصب فیلتر نانو به مخازن آب  ۴۰ روستای بخش نظرکهریزی نیز تا چند ماه آینده مشکل آب از نظر کیفیت این روستاها نیز رفع و حل خواهد شد.

فرماندار هشترود ادامه داد: در طول ۳ سال گذشته نیز به ۷۰ روستای هشترود گازرسانی شده، ۳۰ روستا نیز در حال اجرا و ۲۸ روستا نیز در دست مطالعه می باشند. طبق برنامه ریزی ها قرار است تا پایان سال ۹۶ کلیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شوند هر چند در تعدادی از خانوارهای زیر ۲۰ خانوار هم اگر شرایط فراهم باشد گازرسانی اجرا خواهد شد.

مستفید ادامه داد: در حوزه بهداشت و سلامت نیز در ابن مدت بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در راستای تعمیر و تجهیز بیمارستان شهرستان هزینه شده است و خوشبختانه اورژانس بیمارستان و سایر بخش ها به لحاظ سخت افزاری مشکلی ندارند و تعداد نیروهای متخصص نیز از ۲ نفر به ۱۲ نفر افزایش یافته است.

سند تدبیر و توسعه شهرستان هشترود بر مبنای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار هشترود بیان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز سعی شد تا سند تدبیر و توسعه شهرستان بر اساس سیاستهای اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده بود، تدوین شود که مردم محوری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی از شاخصه های اصلی این سند می باشد.

مستفید ابراز کرد: شهرکهای صنعتی منطقه مشکل زیرساختی داشتند اما در وضعیت کنونی به لحاظ امکانات برق مشکلی نداریم و در حال اجرای اقدامات برای رفع مشکل آب مخصوصا برای صنایعی که استفاده زیادی از آب دارند، هستیم.

وی تاکید کرد: هشترود انبار غله است و تاکنون ظرفیت همه سیلوها و انبارهای شهرستان تکمیل هستند و طبق پیش بینی ها توانائی نگهداری حدود ۲۱۰ هزار تن گندم در شهرستان وجود دارد و بقیه گندم ها به ناچار به شهرهای اطراف حمل خواهند شد. بر اساس این ظرفیت از سرمایه‌گذارانی که در تولید مواد غذایی بر پایه گندم سرمایه‌گذاری کنند حمایت خواهند شد.

حقوق های نجومی ریشه در دولت قبل دارد.

مستفید به پرداخت حقوق‌های نجومی و غیرمتعارف نیز اشاره و اذعان کرد: حقوق‌های غیرمتعارف از دولت قبلی آغاز شد و ریشه در دولت قبلی دارد. در دولت قبلی اختلاس‌های کلان و گم شدن دکل‌های نفتی صورت گرفت و آنچنان که باید پرداخت و رسیدگی می‌شد متاسفانه رسیدگی نشد.

فرماندار هشترود با بیان اینکه این چنین مواردی تخریب دولت را در پی دارد و نباید ابزار و چماقی بر سر دولت باشد، گفت: باید انتقاد باشد اما تخریب مجاز نیست و باعث سلب اعتماد مردم به نظام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جریان حقوق‌های غیرمتعارف از سوی افرادی خاص و مخالفان نظام صورت گرفته و هدایت شده می باشد. مقام معظم رهبری هم از این حقوق ها با نام حقوق های غیرمتعارف نام برده و موضع بنده نیز در این زمینه مشخص است. کار خلاف، خلاف است و مربوط به هیچ دولتی نیست و در مقابل گناه نیز باید ایستاو و بنظرم موضع گیری دولت نیز در مورد حقوق های غیرمتعارف شفاف بود و با آن مدیران برخورد قانونی کرد.

خبرنگاران پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

فرماندار هشترود در ادامه با گرمیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند.

مستفید گفت: خبرنگاران باید کمک حال مسئولان برای توسعه شهری باشند. خبرنگاران باید عامل وحدت و توسعه منطقه باشند و زمینه را برای توسعه فراهم کنند.

وی از خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم یاد کرد و تاکید کرد: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان مشفق عرصه اطلاع‌رسانی هستند.

در این جلسه از خبرنگاران هشترود تجلیل شد.

پایان پیام/م.ا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.