تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 44143

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در گفتگو با پیک هشترود:

جزئیات ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه دولتی پیام نور مرکز هشترود اعلام شد

جزئیات ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه دولتی پیام نور مرکز هشترود اعلام شد

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود جزئیات ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه رااعلام کرد.

محسن امامقلی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود با اعلام آغاز زمان ثبت نام بدون کنکوردانشگاه دولتی پیام نور در مرکز هشترود، در مورد مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور گفت: پایین ترین شهریه دانشگاهی، تحصیل همزمان در دو رشته، امکان تحصیل همراه با اشتغال، اعطای وام تحصیلی، سهولت در تغییر رشته، آموزش الکترونیک و نیمه حضوری، کلاسهای رفع اشکال و مهمان در سایر مراکز بخشی از این مزایاست.
وی اظهار داشت: اختیاری بودن شرکت در کلاسهای دروس نظری ، کیفیت بالای محتوای درسی و کیفیت بالای یادگیری دانشجویان
و همچنین ارائه مدرک رسمی و مورد تائید وزارت علوم و برخورداری از مزایای استخدامی و ادامه تحصیل از دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز هشترود در مورد رشته های مورد پذیرش دانشجو در این مرکز نیز افزود:حقوق، روانشناسی، علوم تربیتی، حسابداری، مدیریت (دولتی، بازرگانی، صنعتی، جهانگردی)، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد نظری، زیست شناسی گیاهی، جغرافیای شهری، مهندسی اقتصاد کشاورزی، علوم سیاسی، فقه ومبانی حقوق،  فلسفه و کلام،  علوم قرآن،  فیزیک،  ریاضی و زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی در این مرکز فعال می باشند.
امامقلی زاده در مورد مدارک مورد نیاز تحصیل در این دانشگاه نیز تصریح کرد: دیپلم نظام قدیم چهار ساله، مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی برای داوطلبان دارای دیپلم فنی و حرفه ای و یا کارودانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند.
وی تاکید کرد: دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای و کارودانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند حق ثبت نام و پذیرش در دانشگاه پیام نور را ندارند.
امامقلی زاده خاطرنشان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و اطلاع از جزئیات تا نیمه دوم مرداد ماه ۱۳۹۵ به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و یا با شماره های (۰۴۱) ۵۲۶۲۶۰۱۳ و ۵۲۶۲۰۴۷۳۲ تماس حاصل نمایند.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.