تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
کد خبر : 43894

در جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان و کارآفرینان با دستگاههای اجرائی هشترود مطرح شد؛

ارائه تسهیلات کم بهره برای واحدهای تولیدی در روستاها/ زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در هشترود فراهم شده است/ فعالیت ۳ هزار کارگاه تولیدی در هشترود

ارائه تسهیلات کم بهره برای واحدهای تولیدی در روستاها/ زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در هشترود فراهم شده است/ فعالیت ۳ هزار کارگاه تولیدی در هشترود

جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان و کارآفرینان با دستگاههای اجرائی هشترود با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون , کارو رفاه اجتماعی استان و نماینده هشترود چاراویماق در مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، واحدهای تولیدی که بتوانند در روستاها ایجاد اشتغال کنند تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی با سود ۳ درصد دریافت خواهند کرد.

 

ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی در روستاها
این خبر را طاهری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون , کارو رفاه اجتماعی استان در جلسه کارگروه اشتغال و جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان و کارآفرینان با دستگاههای اجرائی گفت و افزود :سود این تسهیلات در روستاهای مرزی صفر درصد خواهد بود.
وی افزود: همچنین واحدهای تولیدی که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مشکل مالی دارند تسهیلات یارانه ای ۱۶ درصد دریافت خواهند نمود.
وی از معافیتهای بیمه ای واحد های تولیدی نیز خبر داد و گفت : واحدهایی که مازاد بر نیروی فعلی خودافراد جویای کار جدید جذب کنندو ایجاد اشتغال کننداز معافیت های بیمه ای برخوردار خواهند شد.

 

لزوم حمایت از تولید داخل
سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود در خانه ملت نیز گفت :مهار تورم دولت در ۳ سال اخیر قابل تقدیر است و خدمات دولت باید تبیین شود .
وی گفت : کم کاری مسئولین برخی ادارات باعث میشود خدمات دولت به درستی به مردم بازگو نشود.
وی افزود : اقتصاد کشور ما امروز مورد هجوم توطئه دشمنان است و ما باید با حمایت از تولید داخلی به مبارزه با این هجمه دشمنان برویم.
امینی با درخواست ازسرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان گفت: مسئولین ادارات و روسای بانکها باید برخورد خوب و شایسته ای با سرمایه گذاران داشته باشند و نباید آنها را در پیچ و خم ادارات سر در گم نکنند .
وی گفت : با سرمایه گذارانی که بنام این شهرستان تسهیلات دریافت کرده اند و در جاهای دیگر و شهرهای دیگر سرمایه گذاری کرده اند برخورد خواهد شد و سرمایه آنها باید به این شهرستان بر گشت داده شود.

 

زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در هشترود اماده است.
حسن مستفید فرماندار هشترود هم از آبرسانی ازسد سهندبه شهرک صنعتی پروفسور هشترودی تا پایان امسال با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت : تمام زیر ساخت ها از جمله برق _ تلفن , راه دسترسی به راه آهن و آزاد راه در این شهرک آماده است.
وی گفت : سرمایه گذاران علاوه بر دریافت تسهیلات از معافیت های مالیاتی نیز برخوردار خواهند شد .
مستفید گفت : با ادارات و بانکهایی که برخورد ناشایست با کارآفرینان و سرمایه گذاران داشته باشند برخورد خواهد شد .

 

فعالیت ۳ هزار کارگاه تولیدی در هشترود
علی آقایی رئیس اداره تعاون, کار و رفاه اجتماعی هشترود نیز گفت : ۳ هزار کارگاه تولیدی در این شهرستان فعالیت می کنند که ۳۰ مورد آنها غیر فعال هستند.
وی گفت : در این کارگاهها ۹ هزار نفر مشغول بکار هستند.
آقایی گفت : دو هزارو ۶۰۳ نفر افراد جویای کار در این شهرستان شناسایی شده اند که هزارو ۸۳۹ نفر آنها مرد و مابقی زن هستند.
وی گفت : اکثر افراد جویای کار تحصیلات دانشگاهی دارند .
وی افزود : در سال گذشته نیز مبلغ ۴ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال وام برای مشاغل خانگی در این شهرستان داده شده است.
در این جلسه کارفرمایان و تولیدکنندگان با بیان مشکلات خود خواستار رفع آنها شدند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آنایوردوم پنجشنبه , 14 مرداد 1395 - 9:19

واحدهای صنعتی شهرک به گل نشستند روستا پیشکش!