تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر : 42095

در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش هشترود تاکید شد؛

امیدواری برای تکمیل طرح اردوگاه دانش آموزی و خانه معلم هشترود با مدیریت جدید/ ثبات مدیران رمز مدیران موفق/ اوقات فراغت جوانان را دریابیم

امیدواری برای تکمیل طرح اردوگاه دانش آموزی و خانه معلم هشترود با مدیریت جدید/ ثبات مدیران رمز مدیران موفق/ اوقات فراغت جوانان را دریابیم

مراسم تودیع مدیران قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان هشترود صبح روز شنبه (۲۶ تیر) با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و منطقه ای در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، مراسم تودیع  مدیران قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان هشترود صبح روز شنبه (۲۶ تیر) با حضور طاهر علمی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی، پرهیزگار معاون فرماندار شهرستان هشترود و جمعی از مسئولین شهرستانی و منطقه ای در سالن کنفرانس این اداره برگزار شد.

 

سلیمان بهشتی نیا مدیر سابق آموزش و پرورش هشترود با اشاره به خدمات انجام گرفته از جمله طرح های مشارکتی با حضور خیران مدرسه ساز دربرخی از مناطق شهرستان گفت: امیدوارم برخی از طرح های نیمه کاره از جمله اردوگاه دانش آموزی و خانه معلم در شهرستان با مدیریت جدید و همکاری سایر نهادهای دولتی و مردم نهاد به اتمام برسد .
طالب پرهیزکار معاون فرماندار شهرستان هشترود نیز با تقدیر از زحمات چندین ساله بهشتی نیا و آرزوی موفقیت برای مدیرجدید گفت:
تعلیم وتربیت و آموزش و پرورش ازاهمیت بالایی برخورداراست، و هرکسی در این وادی گام برمی دارد باید در راستای اهداف متعالی و به دور ازحزب  و جناح خاص و با استقلال و حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم بردارد .
وی با اشاره به شاخص های مدیر موفق افزود: لازمه یک مدیریت موفق داشتن عدالت، تثبیت مدیران، توجه به مناطق محروم است.
طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به روز ملی عفاف وحجاب گفت: این روز نمادی در برایرتهاجمات فرهنگی شبکه های ماهواره ای است.

 

وی نقش فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای وتاثیر آنها درمنحرف کردن جوانان را موثر خواند و افزود: باید با ایجادرقابت، تلاش در جهت تربیت دانش آموز خوب وتلاشگر و آگاهی سازی دراین زمینه و پرکردن اوقات فراغت از بروز چنین آسیب هایی جلوگیری کرد.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش پرورش یکی از عوامل مهم رغبت جوانان به اعتیاد را عدم توجه به اوقات فراغت  عنوان و تاکید کرد: از موانع به وقوع پیوستن این مهم پرکردن وغنی سازی اوقات فراغت جوانان است.

 

بهمن اقدمی مدیر جدید آموزش و پرورش هشترود نیز گفت: همه تلاش خود را بکار خواهم گرفت تا با کمک همه همکاران و جامعه فرهنگی بتوانیم قدم های مثبتی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان برداریم.

 

در این مراسم از زحمات چندین ساله سلیمان بهشتی نیا تقدیر و بهمن اقدمی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش هشترود معرفی شد.

 

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.