تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر : 40224

در بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان هشترود بمناسبت روز جهانی قدس آمده است؛

هوشیاری و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی/ جریان بیداری اسلامی ملت های منطقه علی رغم فشارهای جبهه شیطانی استکبار به پیش خواهد رفت

هوشیاری و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی/ جریان بیداری اسلامی ملت های منطقه علی رغم فشارهای جبهه شیطانی استکبار به پیش خواهد رفت

مجمع عالی بسیج شهرستان هشترود بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه روز جهانی قدس

ای قدس ای شهر خدا آزاد میخواهم تو را           معراج گاه مصطفی آزاد میخواهم تو را

ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین                 از سلطه صهیونیان آزاد میخواهم تو را

ابتکار هوشمندانه اعلام روزجهانی قدس از سوی امام راحل(ره) نمادی برای شناخت حق در مقابل باطل و محکی برای شناخت دوستان و دشمنان جهان اسلام می باشد.

فلسطین خط مقدم مبارزه مسلمین و آزادی خواهان جهان علیه خطرناک ترین اندیشه تاریخ، یعنی صهیونیزم جهانی  و ریشه تمام بحران های خاورمیانه و مقابله با قدرت های زر و زور و تزویر دنیاست.  بی تردید سرنوشت فلسطین مسیر آینده جهان اسلام و سایر ملت های آزادی خواه را رقم خواهد زد و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وشعاع نور رسا و توفنده آن، هر روز شعاع تیره و تار صهیونیزم را محدودتر می نماید.

امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس، مهمترین مسئله جهان اسلام است. محور سلطه و استکبار تلاش می‌کنند به جای آن با ایجاد جنگ مذهبی-نژادی و ساماندهی گروههای تکفیری برای مسلمانان  مسئله سازی  نمایند. لذا از یک طرف در صحنه پیچیده کنونی (غرب آسیا)  خاور میانه  هوشیاری و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است و از طرف دیگر بیدار کردن و به میدان آوردن تمام امت اسلامی، تا برخی از حکام منطقه همچون آل سعود و آل خلیفه که سرنوشت خود را به مزدوری برای غرب و گوساله پرستان سامری گره زده‌اند به آغوش امت اسلامی باز گردند و گرنه با خیز امت اسلامی از میان برداشته شوند و جبهه ای واحد در مقابل شیاطین و استکبار شکل گیرد.

دفاع از مظلوم، مذهب، رنگ و ملیت نمی شناسد ما ازمظلومیت برادران سنی مذهب خود در فلسطین اشغالی حمایت می کنیم. سنگ بنای تجاوز طولانی به ملت مظلوم فلسطین را مستکبرین آن روز یعنی آمریکا و شوروی سابق خصوصاً با نقش آفرینی ویژه دولت خبیث انگلستان  ۶۸ سال پیش با اعلامیه بالفورد در قلب جهان اسلام بنا نهادند و آن سرآغازی برای تعدی و تجاوز وحشیانه به امت اسلام گردید.

ما بسیجیان هشدار می دهیم که اکنون تفکری از جنس تفکر شبکه صهیونیستی با نفوذ در بین دولتمردان خود فروخته منطقه همچون آل سعود و آل خلیفه به دنبال پاکسازی مذهبی و نژادی در بحرین بوده و آن را با سلب تابعیت از حضرت آیت الله عیسی قاسم آغاز نموده اند و این سرآغازی بر مصائب طولانی مدت بر ملت بحرین همچون ملت فلسطین خواهد بود. حال به تمام عوامل منطقه ای و فرامنطقه ای آن اعلام می کنیم که هرگونه تعرض به عالم مجاهد بحرین به معنای برداشتن مانع از مقابل جوانان حماسی و پرشور بحرین برای حرکت انفلابی و مسلحانه در مقابل حاکمیت جائر و مستکبر آل خلیفه است و ما با تمام توان از آن حمایت خواهیم نمود.

جهان استکبار که امروزه بر سر و خانمان ملت های مظلوم و اسلامی منطقه در فلسطین، سوریه، یمن و عراق بمب می ریزد، باید بداند که این ملت ها تنها نیستند و جریان بیداری اسلامی ملت های منطقه علی رغم فشارها و تجاوزات جبهه شیطانی استکبار به پیش خواهد رفت و ما با حضور در تظاهرات روز جهانی قدس اعلام می کنیم که مسلمانان در سرتاسر جهان اسلام زیر بار ظلم هر چند که از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولت های عالم برخوردار باشند، نخواهد رفت.

ما بسیجیان شهرستان هشترود و همگام با ملت انقلابی ایران و سایر ملل آزادی خواه جهان، به پیروی از رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه  و اندیشمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور خویش در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم و سایر ملت های مظلوم اعلام داشته و اطمینان داریم که با فریادهای حق طلبانه و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل(ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست و در مسجدالاقصی نماز شکر و وحدت را اقامه خواهیم نمود.

انشاء الله

مجمع عالی بسیج شهرستان هشترود

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دانشجو چهارشنبه , 9 تیر 1395 - 12:53

با سلام درست به هدف زدید
همان بلایی که بر سر فلسطین آوردند می خواهند بر سر ملت بحرین بیاورند باید به هوش باشیم. بحرین ها با اکثریت شیعی و ایرانی هستند.