تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱
کد خبر : 3892

حجت الاسلام سید سعید رشادی هشدار داد:

بی تفاوتی مسئولان در مورد اشتغال جوانان و سرمایه گذاری گناهی نابخشودنی است

بی تفاوتی مسئولان در مورد اشتغال جوانان و سرمایه گذاری گناهی نابخشودنی است

پیک هشترود: امام جمعه هشترود گفت: بی تفاوتی مسئولان در مورد اشتغال جوانان و سرمایه گذاری در منطقه هشترود گناهی نابخشودنی است و در صورت مشاهده طوماری از طرف مردم به حضور مقام معظم رهبری خواهم برد.

به گزارش پیک هشترود، حجت الاسلام رشادی در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به معضل بیکاری جوانان هشترود، اظهار کرد: باید هرچه زودتر از سوی مسوولان استانی، ستادی برای اشتغال جوانان این شهرستان ایجاد و این معضل حل شود.
خطیب جمعه هشترود ادامه داد: مسوولان محلی نیز نباید سرمایه گذارانی را که می خواهند در این شهرستان سرمایه گذاری کنند با بروکراسی اداری و بی توجهی به آن ها فراری دهند.
وی بی تفاوتی در مورد اشتغال جوانان و سرمایه گذاری را گناه نابخشودنی خواند و گفت: اگر مسوولان استانی و کشوری در مورد اشتغال این شهرستان بی مسوولیتی کنند، طوماری از درخواست های مردم منطقه را خودم به حضور رهبر معظم انقلاب خواهم برد.

وی با اشاره به اهمیت ادای فریضه نماز به ویژه نمازهای جماعت در مساجد و ادارات، گفت: دشمن از حضور مردم بویژه جوانان در نماز جماعت هراس دارد و مساجد که محل حضور و تجمع جوانان و مردم در صفوف نماز جماعت است باید این صفوف گسترده تر شود.

رشادی اظهار کرد: طولانی کردن مذاکرات ۵+۱ نیز که هر چند وقت در یک کشور برگزار می شود با هدف نشان دادن چهره به ظاهر مظلوم آمریکا و اروپا به مردم دنیاست.
خطیب جمعه هشترود ادامه داد: آن ها در مذاکرات عمان نیز می خواهند کشور ما را متقاعد کنند دست از نهضت های آزادیخواه و حمایت از حزب الله بردارد و همه این مذاکرات بهانه ای بیش نیست.
حجت الاسلام رشادی، یادآوری کرد: آمریکا و اروپا می خواهند شرارت کنند زیرا آن ها در تمامی جنایت های بشری دنیا دست دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 4
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , 25 آبان 1393 - 19:48

سلام بر امام جمعه محبوب.دانا. شجاع ودرد آشنا همین کار بسیار ضروری است چون همه ی وعده های مسولان متاسفانه فقط در حد حرف است از عمل هیچ خبری نیست

علیرضا یکشنبه , 25 آبان 1393 - 19:52

حاج اقا رشادی باسلام لطفا پیگیر واگذاری قطعه های فاز ۲فرهنگیان هم باشید .باشد که شما به دادما مستاجرها برسید

مرجان دوشنبه , 26 آبان 1393 - 13:08

سلام بر شما دقیقا با صحبت شما موافقم و وای به حال ما که فقط به فکر خودمان هستیم و روزگار را دو دستی چسبیده ایم باید بمانیم و پاسخگو باشیم .

علي جمعه , 30 آبان 1393 - 20:47

سلام بر شما امام جمعه محترم ومحبوب بعلت سیاست زدگی دراموزش و پرورش منطقه مدرسه ۱۵ کلاسی ایت اله هاشمی ذوالبین خالی است وساختمان درحال فرو ریختن است