تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
کد خبر : 38431

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس در گفتگو با پیک هشترود:

تلاش آمریکا برای تحقیر ملت ایران/ دولت نگذارد غارت اموال ایران تبدیل به عادت شود

تلاش آمریکا برای تحقیر ملت ایران/ دولت نگذارد غارت اموال ایران تبدیل به عادت شود

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: دولت نباید زیر بار این اقدام دولتهای آمریکا و کانادا برود، چرا که اگر این روند باب شود، دیگر اموال مردم ما در خارج از کشور از دستبرد آمریکا در امان نخواهد بود.

سیدحمزه امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پیک هشترود، با اشاره به غارت اموال بلوکه شده ایران توسط دولتهای آمریکا و کانادا اظهار کرد: این اقدام یک اقدام خلاف قانون و عرف بین الملل و اخلاق است و جزءمواردی است که ذهنیت ملت ایران را نسبت به آمریکا و هم پیمانانش همانطور که منفی بوده است منفی تر خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید موضع قاطعی در مقابل اقدام اخیر آمریکا اتخاذ کند، افزود: اگر ما از موضوع ضعف حرکت کنیم، آمریکایی‌ها جلوتر می‌آیند. زیاده‌خواهی‌های آمریکا تمامی ندارد. آنان می‌خواهند ملت ایران را تحقیر کنند

امینی اظهار داشت: دولت نباید زیر بار این اقدام دولتهای آمریکا و کانادا برود، چرا که اگر این روند باب شود، دیگر اموال مردم ما در خارج از کشور از دستبرد آمریکا در امان نخواهد بود. از دولت می‌خواهیم لااقل با اتخاذ موضعی قاطع، نگذارد غارت اموال مردم ایران توسط آمریکا باب شود.

نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس تصریح کرد: دولت  باید با جدیت این اقدام خصمانه را پیگیری کند و همه باید با حفظ وحدت و پرهیز از متهم کردن یکدیگر در مسیری که مقام معظم رهبری (مدظله)ترسیم می فرمایند حرکت کنیم تا در عرصه بین المللی حضوری مفید و مقتدرانه داشته باشیم. تا  عزت ملی واقتدار بین المللی ما زیر سوال نرود.

سیدحمزه امینی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به درستی به نفوذ دشمن در این مراودات سیاسی تاکید کردند و همه باید مراقب باشند چرا که نیت طرف مذاکره کننده همیشه آن چیزی نیست که ابراز میکند در عرف دیپلماتیک دنیا معمولا روی لبخندهای طرف مقابل حساب جدی باز نمی شود.لذا باید مراقب نفوذ در لابلای آمد وشد های سیاسی باشیم.

وی ادامه داد: همه باید بدانیم که امریکا و غربی ها با ماهیت نظام ما که یک نظام اسلامی وولایی است مشکل دارند بخصوص در فضای فعلی که برخی کشور های مرتجع عربی برای جلوگیری از صدور فرهنگ انقلاب در بذل و بخشش دلار های نفتی هیچ محدودیتی را نمی شناسند در این شرائط حفظ وحدت هوشیاری رمز پیروزی ما خواهد بود.

انتهای پیام/

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.