تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۵۳
کد خبر : 37498

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود خبر داد؛

اعزام ۷ کاروان از هشترود برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره) +گزارش تصویری

اعزام ۷ کاروان از هشترود برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره) +گزارش تصویری

جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود از اعزام ۷ کاروان از هشترود برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، کاروان مردمی شهرستان هشترود با نام «پیروان خمینی، یاوران خامنه ای» برای شرکت در آیین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مرقد حضرت امام خمینی (ره) در تهران اعزام شد.

 

DSC_1415

 

این کاروان که شامل ۳۰۰ نفر از مردم ولایتمدار و شهیدپرور هشترود و نظرکهریزی است با ۷ دستگاه اتوبوس به حرم امام خمینی (ره) اعزام شد تا مردم این خطه شهیدپرور با حضور در آیین سالگرد ارتحال امام با ولایت نیز پیمانی دوباره ببندند.

 

DSC_1389

 

سرهنگ حسین محمدی جانشین فرمانده سپاه ناحیه هشترود در مراسم بدرقه این کاروان با اشاره به اهداف این اعزام ها گفت: تجدید میثاق دوباره بسیجیان و مردم شریف شهرستان با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین انتقال آن به نسل آینده بخصوص نسل نوجوان از اهداف این اعزام ها است.

 

وی ابرازکرد: ما تمهیدات لازم را برای انتقال خوب زائران مرقد مطهر اندیشیده ایم و تمتمی دست اندرکاران و مسئولان اجرایی نسبت به اعزام هر چه بهتر این کاروان ها توجیه شده اند.

 

DSC_1390

 

محمدی افزود: علی رغم گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی (ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنبال رو فکر و منطق بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است.

 

جانشین سپاه هشترود اظهار کرد: استقبال قشرهای مختلف منطقه از حضور درمراسم ارتحال حضرت امام ناشی ازروحیه ولایتمداری مردم این خطه از میهن اسلامی است  .

 

DSC_1412

 

DSC_1403

 

DSC_1412

 

DSC_1417

 

DSC_1415

 

ارتحال امام

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.