تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 36919

تولید مواد مخدر در سرزمین اشغالی؛

درآمد میلیاردی «حشیش» برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

درآمد میلیاردی «حشیش» برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

گزارش‌های خبری از همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه جدیدی با عنوان کاشت ماده مخدر «حشیش» در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از مشرق، صهیونیست ها همواره در طول تاریخ، به ویژه از زمان اشغال فلسطین و تاسیس رژیم صهیونیستی در این کشور نشان داده اند که در راستای تامین اهداف و منافع خود از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کنند.

در این راستا به تازگی گزارش هایی منتشر شده که پرده از شکل و نوع جدیدی از بهره برداری صهیونیستی با همکاری آمریکایی در سرزمین های اشغالی برمی دارد.

بنابر تاکید این گزارش ها آمریکا و اسرائیل مدتی است که همکاری جدیدی را در عرصه سرمایه گذاری بسیار سودآور کاشت و تولید ماده مخدر «حشیش» در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند.

رژیم صهیونیستی سال هاست که به لطف سکوت و بی تفاوتی جامعه بین المللی به توسعه اشغالگری های خود در اراضی فلسطینی ادامه می دهد، اما در این اواخر شاهد تشکیل کمپین های مخالف شهرک سازی صهیونیستی در بسیاری از کشورهای اروپایی هستیم، به گونه ای که برخی از این کمپین ها، دولت های خود را وادار به موضع گیری علیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی کردند و حتی در برهه ای شاهد بروز تنش در روابط واشنگتن – تل آویو به دلیل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مناطق فلسطینی نشین بودیم.

اما تمام این محکومیت ها و بروز تمام این تنش ها، چیزی جز تدابیری صوری و شکلی با هدف فریب افکار عمومی و ساکت کردن اعتراضات جامعه بین المللی به خاطر نقض قوانین و معاهدات بین المللی توسط رژیم صهیونیستی نیست، چون آمریکا اولین طرفی است که از این طرح های صهیونیستی بهره می برد و مهمترین و بزرگ ترین شریک تل آویو در این باره است.

درآمد میلیاردی «حشیش» برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

دلیل این مدعا حمایت های مالی، سیاسی، لجستیکی و نظامی صورت گرفته از سوی آمریکا برای کمک به اجرای طرح های رژیم صهیونیستی است و تمام این طرح ها با اطلاع و چراغ سبز کاخ سفید در سرزمین های اشغالی اجرا می شوند و جدیدترین طرح از این دست، سرمایه گذاری در کاشت و تولید ماده مخدر «حشیش» در سرزمین های اشغالی است.

گزارش های مطبوعاتی در این خصوص تاکید می کند که سودهای کلان حاصل از کاشت و تولید ماده مخدر حشیش که برآورد شده بالغ بر ده ها میلیون دلار باشد، تل آویو را به کاشت این ماده در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی تشویق کرده که با استقبال چشمگیر و گسترده آمریکایی ها نیز مواجه شده و آنها را تشویق کرده که خود نیز در این خصوص اقدام به سرمایه گذاری کنند.

پژوهش مشترک انجام شده توسط دانشگاه عبری و دانشگاه تل آویو رژیم صهیونیستی تاکید می کند که ماده مخدر حشیش محتوی ماده ای به نام «کنپدایل» است که به استخوان های شکسته کمک می کند تا روند بهبودی سریع تری و بهتری را سپری کنند و این دستاویزی بسیار مهم برای رژیم صهیونیستی است تا با سرمایه گذاری های کلان اقدام به کاشت این ماده در مناطقی از سرزمین های اشغالی کند که از حیث خاک و آب و هوا شرایط لازم و مناسب برای کاشت این محصول را دارد.

درآمد میلیاردی «حشیش» برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی

آنچه آمریکایی ها را به سرمایه گذاری در این عرصه تشویق کرده، کارگران ارزان و اراضی گسترده و مهمتر از آن غفلت کشورهای اسلامی و عربی است که برای سرنوشت ملت فلسطین هیچ اهمیتی قائل نیستند.

به همین منظور دانشمندان و محققان آمریکایی با همکاری دانشگاه های رژیم صهیونیستی چندین مرزعه کاشت حشیش در سرزمین های اشغالی و فروش محصول آن به عنوان دارو به داروخانه ها و استفاده از آن برای کاربری های دیگر را آغاز کرده اند و هر روز دامنه فعالیت های خود را توسعه می دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.