تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 36630

امام جمعه هشترود تاکید کرد؛

سوم خرداد روز خنثی شدن توطئه استکبار بود/ اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود

سوم خرداد روز خنثی شدن توطئه استکبار بود/ اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود

امام جمعه هشترود گفت: رژیم بعثی عراق و صدام، با همکاری کشورهای دشمن بشریت و ایران اسلامی، با تهاجم به انقلاب اسلامی و اشغال خرمشهر قصد پیشروی به سایر شهرها داشتند که با تلاش جوانان و جان برکفان بسیجی، ارتشی و سپاهی، نقشه شوم آنان در نطفه خفه شد.

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت‌وگو با خبرنگار پیک هشترود، سوم خرداد را سالروز رشادت و یادآور ایثار رزمندگان اسلام دانست و اظهار داشت: سوم خرداد روز خنثی شدن توطئه استکبار به دست صدام بود.

وی افزود: رژیم بعثی عراق و صدام، با همکاری کشورهای دشمن بشریت و ایران اسلامی، با تهاجم به انقلاب اسلامی و اشغال خرمشهر قصد پیشروی به سایر شهرها داشتند که با تلاش جوانان و جان برکفان بسیجی، ارتشی و سپاهی، نقشه شوم آنان در نطفه خفه شد.

امام جمعه هشترود ثمره جنگ تحمیلی و آزاد سازی خرمشهر را گسترش مقاومت در منطقه خواند و ابراز داشت: اکنون مقاومت در سایر کشورهای اسلامی در برابر استکبار نشان از اقتدار ایران اسلامی بوده و در سایه مجاهدت نیروهای انقلابی و مردم، دشمنان اسلام با شکست مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمنان در زمان جنگ و برای ضربه زدن به ایران اسلامی، حریت و آزادی ما را هدف قرار داده بودند و اکنون نیز اقتصاد ما را مورد هجوم خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر و جنگ تحمیلی به ما درس مقاومت را آموخت و نشان داد مقاومت تنها راه غلبه بر دشمن است.

حجت الاسلام رحیمی راه مقابله با توطئه های اقتصادی دشمنان علیه کشور و ملت ایران را خودکفایی و خوداتکایی دانست و ادامه داد: در سایه اقدام و عمل است که می توانیم در این جنگ اقتصادی بر دشمن غلبه کنیم و راهبرد این نبرد مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه مقاومت و مقابله با زیاده خواهی های دشمنان سبب قطع شدن طمع آنها نسبت به انقلاب و ارزش های والای آن خواهد شد، تصریح کرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی نشان دادند که راه مقابله با دشمنان سازش نیست، بلکه مقاومت و ایستادگی بر آرمان ها است.

امام جمعه هشترود با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی شود، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی راهکار اصلی مقابله با بحران‌های اقتصادی در جامعه است، چندین سال است که رهبر معظم انقلاب هر سال را با نامی مزین می فرمایند و امسال را نیز سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» نامگذاری کردند تا اقتصادی مقاومتی در عمل تحقق یابد.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.