تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۵
کد خبر : 3662

قابل توجه مسئولین صدا و سیما:

عدم پوشش امواج رادیو در جاده هشترود-مراغه

عدم پوشش امواج رادیو در جاده هشترود-مراغه

پیک هشترود: پیرو چندین بار گزارش در مورد عدم پوشش امواج رادیو های سراسر ی و نیز رادیو موج fm در جاده هشترود-مراغه متاسفانه این مشکل همچنان به قوت خود باقیست.

به گزارش پیک هشترود از نظرکهریزی، زمانی که از هشترود به سمت مراغه حرکت می کنید از روستای قویونقشلاقی دو کیلو متر به طرف مراغه به علت وجود کوه بلند که در مسیر و جلوی روستای یانیق وجود دارد مانع رسیدن امواج از بالای کوه آغداغ می شود و در نهایت شبکه های رادیویی کاملا قطع شده و شنونده مجبور است که از طول موج کوتاه amاستفاده نماید.

اگرچه متاسفانه شبکه رادیویی استان آذر بایجانشرقی در این موج نیز با خش خش فراوان و با کیفیت بسیار پایین پخش می شود و این در حالی است که رادیو استان آذر بایجانغربی چی چست (ارومیه) با کیفیت بسیار خوبی در حال پخش است.

پیشنهاد می شود مسئولین فنی صدا وسیما می توانند یک دستگاه تقویت امواج در بالای کوه مشرف یه روستای یانیق که باعث بوجود آمدن اختلال و قطع برنامه های رادیو ها میشود، نصب کنند تا این مشکل حل شود.

با رفع این مشکل رانندگان و مسافرینی که همیشه در حال تردد از این مسیر هستند براحتی می توانند از برنامه های رادیویی سراسری و نیز استان آذر بایجانشرقی در هر دو  موج FM و AM استفاده کنند.

پایان پیام/ا.ر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند سه شنبه , 20 آبان 1393 - 22:57

کارهای واجب تر از آن در هشترود است به نظر من اگر در جاده هشترود – علی آباد – میانه سرمایه گذاری کنیم نتیجه بخشتر خواهد بود چون هم راهش نزدیکتره هم به تهران نزدیکتر می شویم.

ا.ر چهارشنبه , 21 آبان 1393 - 10:32

سلام در جواب شهروند: ایا برای رفتن به مراغه یا نظر کهریزی باید از جاده علی اباد میانه رفت شاید در اینده خیلی دور بشه ما تهران نمی ریم .فعلا مسافر این مسیر هستیم. و باید کاری کرد.