تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱:۰۸
کد خبر : 35598

امام جمعه هشترود تاکید کرد؛

تولیدکنندگان داخلی به کیفیت محصولات توجه کنند/ مدیران نسبت به کار خود تعهد داشته باشند

تولیدکنندگان داخلی به کیفیت محصولات توجه کنند/ مدیران نسبت به کار خود تعهد داشته باشند

امام جمعه هشترود گفت: تمامی مدیران و روسایی که نسبت به کار خود تعهد ندارند باید از خواب غفلت بیدار شوند و نسبت به انجام دادن درست و صحیح وظایفشان اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام والمسلمین علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه هشترود خاطر نشان کرد: برخی از کارخانه داران با تولید اجناس بی کیفیت علاوه بر اینکه به پیکره اقتصاد کشور ضربه می‌نند از طرف مردم بی اعتبار می‌شوند و با این روند مردم از تولیدات داخلی استفاده نکرده و کارگران از کار بیکار می‌شوند.

وی یادآور شد: قشر کارگر مورد احترام خداوند متعال و پیغمبر(ص) هستند که خداوند تبارک و تعالی شرف ویژه ای برای آنان در نظر گرفته است.

رحیمی افزود: راه معلم راه انبیاست، زیرا آنها با تعلیم و تربیت صحیح آینده جوانان را به درستی رقم می‌زنند و موجب آبادانی و شکوفائی ایران اسلامی می‌شوند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان شهرستان گفت: تمامی مدیران و روسایی که نسبت به کار خود تعهد ندارند باید از خواب غفلت بیدار شوند و نسبت به انجام دادن درست و صحیح وظایفشان اقدام نمایند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان هشترود اظهارکرد: مسئولین باید دست به دست همدیگر دهند و در آبادانی منطقه تلاش کنند در غیر این صورت در خطبه های هفته های آینده کم کاری مدیران را به اطلاع مردم خواهم رساند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.