تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 33990

مدیر آموزش و پرورش هشترود اعلام کرد؛

اسکان بیش از ۲۰۰ نفر در مرکز اسکان فرهنگیان هشترود/ آمادگی کامل ستاد اسکان فرهنگیان

اسکان بیش از ۲۰۰ نفر در مرکز اسکان فرهنگیان هشترود/ آمادگی کامل ستاد اسکان فرهنگیان

مدیر آموزش و پرورش هشترود با اعلام اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ نفر از امکانات اسکان در این شهرستان استفاده کرده اند، گفت: ستاد اسکان فرهنگیان با تمام امکانات در اختیار مسافران و گردشگران در ایام نوروز است.

سلیمان بهشتی نیا مدیر آموزش و پرورش هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود گفت: ستاد اسکان فرهنگیان هشترود به عنوان متولی اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان هشترود تعیین شده و از روز ۲۷ اسفند ۹۴ نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی افزود: از روز ۲۷ اسفند ۹۴ تا ۹ فروردین ۹۵ بیش از ۲۰۰ نفر بصورت انفرادی و خانواده در مرکز اسکان این ستاد اقامت کرده اند که نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

 

بهشتی نیا تصریح کرد: در مرکز اسکان این شهرستان نیز مجموعه هائی آماده شده و آثار تاریخی و گردشگری شهرستان در اختیار اقامت کنندگان قرار می گیرد.

 

وی تاکید کرد: در همه ورودی ها و نقاط مختلف هشترود برای سهولت در یافتن مرکز اقامتی بنرهائی نصب شده و در آن برنها شماره مسئولان مرکز اقامتی نیز درج شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش هشترود خاطرنشان کرد: مرکز اقامتی هشترود با ۱۰ اتاق و بصورت مجهز در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی تا پایان ایام عید نوروز می باشد.

 

گفتنی است مرکز اصلی اقامتی در شهرستان هشترود واقع در خیابان امام(ره)، خیابان واحدی جنوبی، خوابگاه مرکزی و شماره تماس ۰۴۱۵۲۶۲۸۵۰۳ می باشد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر ارسلان چهارشنبه , 11 فروردین 1395 - 12:56

جناب آقای بهشتی نیا و همکاران محترم از زحمات شما به خاطر ساماندهی ستاد اسکان میهمانان نوروزی کمال تشکر را داریم.