تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷
کد خبر : 3347

روش جدید اعدام داعش+ عکس

روش جدید اعدام داعش+ عکس

تروریست های داعش، ۳ نظامی اسیر ارتش سوریه را با ضربات لگد به قتل رساندند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم،  عناصر گروه تروریستی داعش، سه نظامی اسیر ارتش سوریه را با ضربات لگد به قتل رساندند.

فعالان در صفحه “خبرنگار سوری” – متعلق به گروهی از فعالان شبکه اجتماعی فیس بوک است که خبرها را از طریق خبرنگاران محلی و فعالان رسانه ای منتشر می کند – تصویری را قرار داده اند که گفته می شود در آن گروهی از اهالی الرقه، به اجبار عناصر داعش سه سرباز ارتش سوریه را که در نزد آنان اسیر بودند، تا دم مرگ با لگد کتک می زنند.
به نوشته خبرگزاری آناتولی ترکیه، درصفحه های متعلق به گروه داعش در شبکه های اجتماعی آمده است که عناصر داعش سه اسیر نظامی سوری را در میدانی در رقه قرار داده و اهالی را وادار کرده اند که “برای انتقام دین خدا” آنان را تا حد مرگ کتک بزنند.
این خبر به نقل از فعالان محلی اعلام شده، اما هنوز هیچ منبع مستقلی صحت آن را تایید نکرده است.
فعالان گفته اند، این نظامیان بیش از دو ماه پیش و بعد از احاطۀ داعش بر  لشگر ۱۷ و فرودگاه نظامی الطبقه در ریف الرقه، از سوی عناصر داعش اسیر شدند و عناصر داعش در این عملیات به کشتن و اسارت صدها نفر از نظامیان سوری دراین بخش ها اقدام کردند.
فعالان همچنین تصاویری را از عناصر داعش به نمایش گذاشته اند که آن ها در حالی که موتورسیکلت سوار شده اند، از روی اجسادی که در خیابان های الرقه افتاده است، عبور می کنند و در برخی دیگر از تصاویر، اجسادی غیرقابل شناسایی را نشان می دهد که بر روی آنان لکه های خون مشاهده می شود.
فعالان به زمان اجرای حکم کشتن نظامیان سوری با ضربات پا و لگد اشاره نکرده اند و خبرنگار خبرگزاری آناتولی نیز از صحت این تصاویر و گزارش های فعالان به نقل از یک منبع مستقل اطمینان پیدا نکرده است.
به علت محدودیت هایی که گروه داعش در تعامل با رسانه ها ایجاد کرده است، معمولاً هیچ توضیح رسمی از سوی داعش درباره این گونه تصاویر و گزارش ها ارائه نمی شود.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.