تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 32210

مهلت یک هفته ای برای تبلیغات رسمی

لحظه شماری برای انتقال تبلیغات انتخاباتی از فضای مجازی به حقیقی/ تبلیغات قانونی کاندیداها از چه زمانی است؟

لحظه شماری برای انتقال تبلیغات انتخاباتی از فضای مجازی به حقیقی/ تبلیغات قانونی کاندیداها از چه زمانی است؟

رفته رفته تبلیغات انتخاباتی به مراحل حساس خود یعنی تبلیغات در فضای حقیقی نزدیک می شود و به نوعی فضای مجازی در حاشیه قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود، تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی بصورت غیررسمی و بصورت فعالیت در فضای مجازی از ماهها قبل آغاز شده و تلاشهای زیادی هم در این زمینه صورت گرفته است.

 

اما رفته رفته تبلیغات انتخاباتی به مراحل حساس خود یعنی تبلیغات در فضای حقیقی نزدیک می شود و به نوعی فضای مجازی در حاشیه قرار خواهد گرفت. هر یک از کاندیداها نیز برای خود برنامه های خاصی در نظر گرفته اند. از آماده سازی ستادها، تهیه پوستر و تراکت، انتخاب اعضا ستاد انتخاباتی و صندوق ها تا برنامه ریزی جلسات تبلیغی در محا های عمومی شور و حال خاصی به فضای انتخاباتی شهر هشترود داده است.

 

طبق قانون زمان تعیین شده جهت تبلیغات قانونی نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۲۹ بهمن تا پنجم اسفند و زمان تعیین شده جهت تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره خبرگان رهبری از ۲۲ بهمن تا پنجم اسفند می باشد و تبلیغات ۲۴ ساعت پیش از انتخابات نیز ممنوع است.

 

پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود نیز با فعال کردن بخش معرفی کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق سعی خواهد کرد در معرفی این کاندیداها به مردم نقش موثری ایفا کند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.