تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر : 31801

بیانیه شورای همگرایی اصول گرایان آذربایجان شرقی بمناسبت ۲۲ بهمن

بیانیه شورای همگرایی اصول گرایان آذربایجان شرقی بمناسبت ۲۲ بهمن

ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن «روز پیروزی خون بر شمشیر» با آرمان های امام و رهبری، میثاق وفاداری بسته و به جهانیان اعلام می داریم که همچنان دل در گرو شهیدان و امام شهدا داشته و از میراث گرانقدر آنان پاسداری می نماییم.

به گزارش پیک هشترود به نقل از آناج، شورای همگرایی اصول گرایان استان آذربایجان شرقی بمناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انقلاب ما انفجار نور بود

انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه را که ترجمانی از انقلاب اسلامی پیامبر عظیم الشأن اسلام و احیاکننده انقلاب خونین حسینی و فرهنگ عاشورایی و چکیده تمامی زحمات و جانفشانی ها و در خون تپیدن لاله ها و فراهم آمده از الله اکبر های از جان برخاسته امت بوده و هست، خدمت یکایک مردم مسلمان ایران بویژه مردم انقلابی و پیشگام آذربایجان تبریک عرض نموده، نکاتی چند را از باب فذکر فان الذکری تنفع المومنین یادآور می شویم.

  1. با توجه بر این که انقلاب ما انقلاب ارزش هاست و امام امت بارها و بارها بر آن تأکید و رهبر معظم نیز بر آن ابرام و اصرار دارند در آستانه بزرگداشت ۲۲ بهمن با آرمانهای امام امت و رهبر فرزانه با تمام وجود تجدید میثاق نموده، اعلام می داریم که با بصیرت و آگاهی برخاسته از تمسک به سیره امام امت و رهنمودهای رهبر عالیقدر راه را بر هرگونه کژاندیشی و نفوذ دشمنان و از خود بیگانه شدگان سد نموده در این راه مقدس از بذل مال و جان و فرزندانمان دریغ نخواهیم کرد.
  2. استقلال و امنیت و پیشرفت کشور که ثمره مجاهدت ها و ایثارگری های مردم و از خودگذشتگی جانبازان عزیز و شهیدان همیشه زنده بوده و هنوز هم که هنوز است کوچه ها و خیابان های کشور اسلامیمان با عطر شهدای حرم و مدافعان حریم حرم اهل بیت علیهم السلام معطر است، امت حزب الله برای استمرار این مسیر نورانی با تمام وجود در مقابل اسلام آمریکایی و مزدوران منطقه ای استعمار، وهابی های تکفیری، لیبرالیسم منافق ایستاده، مبارزه را تا پیروزی نهایی ادامه داده و در این راه مقدس لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
  3. توکل بر خدای یگانه، تکیه بر توانمندی های بی پایان انسانی، ظرفیت های عمیق فرهنگی، مزیت های اقتصادی، جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی، تعامل عزت مدارانه با جهان را تنها راه سعادت، شرافت و پیشرفت کشور می دانیم. و تاریخ گواهی می دهد که چشم طمع دوختن به بیگانگان دست آوردی جز وابستگی و پشیمانی نداشته و ندارد.
  4. ضمن برائت دایمی از قانونگریزی و جمهوری ستیزی و با علم به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امام فقید و رهبر بزرگورمان شرکت در آن را تکلیف شرعی و ملی می دانند، در صفوف بهم فشرده و متحد و یکپارچه به این مهم پرداخته و با انتخاب نمایندگانی آگاه، مومن، کاردان، پرتلاش، باورمند به سرمایه های ملی، دلسوز و خادم ملت گامی دیگر در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی برخواهیم داشت.
  5. در پایان ضمن شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن «روز پیروزی خون بر شمشیر» با آرمان های امام و رهبری، میثاق وفاداری بسته و به جهانیان اعلام می داریم که همچنان دل در گرو شهیدان و امام شهدا داشته و از میراث گرانقدر آنان پاسداری می نماییم.

شورای همگرایی اصول گرایان استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.