تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر : 31448

فرمانده سپاه ناحیه هشترود در نشست روشنگری و بصیرت:

جوانان حضور اگاهانه ای در فضای مجازی داشته باشند/ اتحاد مردم و مسئولین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

جوانان حضور اگاهانه ای در فضای مجازی داشته باشند/ اتحاد مردم و مسئولین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: باید همه مردم و مسئولان با اتحاد و یکپارچگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری، دشمنان ایران و اسلام را برای همیشه ناامید سازند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، سرهنگ پاسدار خلیل شریفی فرمانده سپاه ناحیه هشترود در نشست روشنگری و بصیرت در پایگاه شهید سلامی روستای نصیر آباد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر به فرد و قشر خاصی تعلق ندارد و همه باید خود را در قبال اجرایی شدن آن مسئول بدانند.

وی هدف از برگزاری این نشست را بصیرت‌افزایی و روشنگری عقیدتی و سیاسی بسیجیان و مقابله جوانان با تهاجم فرهنگی رسانه‌های غربی عنوان کرد و افزود: جوانان باید در مقابل جنگ نرم و تبلیغات سیاسی و ضد دینی گسترده دشمن در ماهواره و فضای سایبری کاملا آگاه و هوشیار باشند.

 

شریفی، وظیفه سپاه پاسداران را دفاع از ارزشها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیج و سپاه در کلیه عرصه ها موفق وارد شده و کارنامه چشمگیری داشته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه هشترود تاکید کرد: باید همه مردم و مسئولان با اتحاد و یکپارچگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری، دشمنان ایران و اسلام را برای همیشه ناامید سازند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان ما مثل شهید کریمی خارج از مرزهای جغرافیائی در مقابل دشمن ایستادگی می کنند امروز به برکت وجود این بسیجیان و به برکت وجود نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نگذاشته ایم اتفاقی کشور را تهدید کند و گرنه قبل از سوریه و عراق تهدید در مقابل ایران بود برنامه ریزی بر سر ایران بود با توجه به اینکه نتوانستند در مقابل ایران ایستادگی کنند در نتیجه گوشه وکنار، کشورهای همسایه را اشغال کردند.


فرمانده سپاه ناحیه هشترود خاطرنشان کرد: امروز یک نیروی بزرگ مثل بسیج که در سوریه تشکیل شده است  ودر مقابل استکبار جهانی مبارزه می کنند.   

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.