تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱:۲۷
کد خبر : 30305

فرماندار هشترود در جلسه کارگروه گردشگری و خدمات سفر تاکید کرد؛

وضعیت نامناسب ورودی و خروجی های آزادراه پیامبر اعظم(ص) به هشترود/ سردرگمی مسافران هشترودی در اتوبان

وضعیت نامناسب ورودی و خروجی های آزادراه پیامبر اعظم(ص) به هشترود/ سردرگمی مسافران هشترودی در اتوبان

فرماندار هشترود گفت: مسافران و گردشگرانی که می خواهند از طریق آزاد راه وارد هشترود شوند، متاسفانه سر در گم می شوند و ورودی ها از یک آبرو و زیر گذر سیلاب شکل گرفته که دور از شان یک مسافر و گردشگر برای ورود به شهر تاریخی هشترود است.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار هشترود شامگاه روز سه شنبه در جلسه کارگروه گردشگری و خدمات سفر این شهرستان هشترود گفت: در زمان احداث آزاد راه پیامبر اعظم (ص) متاسفانه فکر اساسی برای ورود و خروج از این آزاد راه برای شهر هشترود نشده و اکنون نیز تمامی ورودی ها و خروجی از جمله ورودی عزیزکندی و قویونقشلاقی غیر اصولی و خطر ناک است.

وی اظهار کرد: مسافران و گردشگرانی که می خواهند از طریق آزاد راه وارد هشترود شوند، متاسفانه سر در گم می شوند و ورودی ها از یک آبرو و زیر گذر سیلاب شکل گرفته که دور از شان یک مسافر و گردشگر برای ورود به شهر تاریخی هشترود است .

مستفید افزود: مغازه داران و سوپر مارکت های اطراف آزاد راه در حد فاصل روستای عزیر کندی نیز غیر قانونی است و باید هر چه زودتر حکم تخریب آنها صادر شود .

وی تصریح کرد : متاسفانه تریلی ها و کامیون های متوقف شده در اطراف این مغازه ها باعث بروز حادثه می شود که اداره راه و شهرسازی استان باید هر چه زودتر تکلیف آنها را مشخص کند .

فرماندار هشترود تاکید کرد: ادارات هم باید نسبت به نصب و اخذ مجوز انشعابات گاز – برقآب و تلفن به مجتمع های خدماتی بین راهی اقدام کنند و هیچ گونه اهمال کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی معرفی و توسعه مراکز تاریخی و دیدنی شهرستان هشترود را یکی از حوزه‌های اصلی هسته سند توسعه و تدبیر استان و شهرستان بر شمرد و گفت: اگر این منطقه به مردم کشور و دنیا شناسانده و معرفی شود، علاوه بر اینکه گردشگر را به خود جذب می‌کند، باعث رونق اقتصادی هم خواهد شد و شغل و درآمدزایی ایجاد خواهد کرد.

فرماندارهشترود در پایان خاطر نشان شد: کمپ موقت با همکاری بخش خصوصی و سایرادارات عضو ستاد در ورودی قلعه ضحاک ایجاد و در طول ایام نوروز به بازدید کنندگان ازاین قلعه خدمات ارائه شود.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , 29 دی 1394 - 12:18

جناب آقای فرماندار محترم ورود وخروج اتوبان خرابه کی باید پیگیری کند .مدیران محترم به موقع بیدار نبودند شما کاری بکنید