تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر : 29530

بهره برداری از ۲۵ واحد مسکونی خیّرساز در هشترود/ تاکید بر حل مشکل واحدهای مسکن مهر

بهره برداری از ۲۵ واحد مسکونی خیّرساز در هشترود/ تاکید بر حل مشکل واحدهای مسکن مهر

پروژه ۲۵ واحدی انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، محمد صادق پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه ۲۵ واحدی مسکونی صبا  انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان هشترود اظهار داشت: چنین حرکات و پروژه هایی خواسته نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب است و امیدواریم باز هم شاهد اجرای چنین پروژه هایی توسط انجمن خیرین مسکن ساز باشیم.

وی از خیران خواست در ساخت مسکن، مدرسه و رسیدگی به افراد کم درآمد جامعه تلاش کنند و افزود: از خیران انتظار داریم در تکمیل ساخت ساختمان معلولین زیر ۱۴ سال (شهید تباشیری) هشترود همت کنند تا در سال آینده این ساختمان نیز به اتمام برسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی  نیز در این مراسم گفت: ۵۴۰ واحد مسکونی توسط انجمن خیرین مسکن ساز استان در دست ساخت واحداث است و طبق برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر شده ۱۴ هزار  واحد مسکونی نیز در پنج سال آتی در سطح آذربایجان شرقی احداث شود.

قربان محمدی در ادامه افزود:  یکهزار و ۴۰۰ واحد نیز برای سال ۹۵ در نظر گرفته شده و علاوه بر این تا کنون یکهزار و پنج  واحد مسکونی در سطح استان اتمام و تحویل متقاضیان واجد شرایط شده است.

وی همچنین گفت: پروژه ۲۵ واحدی  انجمن خیرین صبا در هشترود توسط انجمن خیرین و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با هزینه ای در حدود ۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال احداث شده  که هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بصورت تسهیلات چهار درصدی و مابقی ا ز طریق اعضای پروژه تأمین گردیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی  در پایان اظهار داشت: از ۲۵ واحد این پروژه ۱۱ واحد به افراد بهزیستی و ۱۴ واحد نیز به اقشار کم در آمد اختصاص داده شده است.

غلامحسین شیری علی آباد  نماینده مردم  هشترود در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار اتمام پروژه مسکن مهر این شهرستان شد و گفت : فرآیند این پروژه طولانی شده و بنیاد مسکن و هیات مدیره باید هرچه زودتر تکلیف معارضان  و مشکل مالی این واحدها را حل کنند تا در سه ماهه اول سال آینده این واحد های به متقاضیان تحویل داده شود.

گفتنی است پروژه ۲۵ واحدی  انجمن خیرین صباهشترود  به مساحت هزار و ۶۸۶  مترمربع در دو بلوک ۱۵ و ۱۰ واحدی و هر واحد با زیر بنای متوسط ۸۰ متر مربع احداث شده است.

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.