تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 28695

فرماندار هشترود تاکید کرد؛

رصد فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها/ راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی ممنوع است

رصد فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها/ راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی ممنوع است

فرماندار هشترود گفت: فعالیت‌های کاندیداها رصد می شود و به ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان ارجاع داده میگردد و اگر هر کدام از کاندیداها خطوط قرمز نظام و انقلاب را رعایت نکنند حتما با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حسن مستفید فرماندار شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگاران گفت: کاندیداهایی که برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند در صورت داشتن صلاحیت مجاز به تبلیغات به مدت یک هفته خواهند بود.

 

وی افزود: تبلیغات زودهنگام برای کاندیداها ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی با فرد خاطی انجام خواهد گرفت و هیچ کاندیدائی حق ندارد در تبلیغات خود کارناوال راه اندازی کند.

 

مستفید اظهار کرد: فعالیت‌های کاندیداها رصد می شود و به ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان ارجاع داده میگردد و اگر هر کدام از کاندیداها خطوط قرمز نظام و انقلاب را رعایت نکنند حتما با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در شهرستان هشترود ستاد جرایم انتخاباتی تشکیل شده و عملکرد همه کسانی را که می خواهند در انتخابات شرکت کنند رصد می کنند و بعد از ثبت نام کاندیداها یک جلسه توجیهی برای شرکت کنندگان برگزار خواهد شد .

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک رای یکشنبه , 29 آذر 1394 - 14:24

این خیلی خوبه که با کاندیداهای قانون شکن برخورد بشه.چون تا اسفند دیگه کار ما در اومده.کاندیداها با چند نفر ازاین مجلس به اون مجلس.یکی نیست بگه بابا همه شمارو میشناسن لازم نیست اینقدر خودتونو خسته کنید فقط خواهشی که داریم اینه که طبق واقعیت ها حرف بزنیدنه طوری که انگار قصد دارید هشترود رو مدینه فاضله کنید.