تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر : 28572

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

ملت ولائی ایران حامی شیعیان جهان هستند/ دشمنان از اتحاد مسلمانان در هراس هستند

ملت ولائی ایران حامی شیعیان جهان هستند/ دشمنان از اتحاد مسلمانان در هراس هستند

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه گفت: اکنون دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از اتحاد مسلمانان و شیعیان در هراس هستند از این رو اقدام به قتل عام شیعیان می کنند.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، حجت الاسلام حسن امیرنژاد مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه هشترود، گفت: منافقان عین شیطان و همدست او بوده و کشورهایی مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی از یاران شیطان هستند.
حجت الاسلام حسن امیرنژاد، افزود: اکنون دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از اتحاد مسلمانان و شیعیان در هراس هستند از این رو اقدام به قتل عام شیعیان می کنند.
وی، یادآور شد: ملت ولایی و شیعه ایران اسلامی با حمایت قاطع از شیعیان جهان این چنین حرکات دشمنان را که برای به درد آوردن قلب شیعیان انجام می دهند، محکوم می کنند.
حجت الاسلام امیرنژاد، ادامه داد: سازمان های بین المللی باید جلوی چنین اقدام های آمریکایی و استکباری را بگیرند.
در روزهای اخیر ارتش نیجریه به بهانه اینکه شیعیان این کشور سد راه کاروان ارتش شده اند، اقدام به کشتار آنان کرده و صدها مسلمان شیعه را پس از قتل عام در گورهای دسته جمعی دفن کرد.
همچنین ارتش نیجریه در پی این جنایات، شیخ ‘ابراهیم الزکزاکی’ رهبر شیعیان نیجریه را نیز دستگیر و به شدت مجروح کرده است. این اقدام ارتش و دولت سوریه خشم شیعیان در ایران و اقصی نقاط جهان را برانگیخته است.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.