تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر : 28562

گزارش میدانی از بازار هشترود

قیمت آجیل، خشکبار و میوه در آستانه شب یلدا

قیمت آجیل، خشکبار و میوه در آستانه شب یلدا

با نزدیک شدن به اواخر آذر ماه و رسیدن شب یلدا، مغازه‌های آجیل و میوه فروشی با رفت و آمد بیشتر مردم رو برو هستند و بازار خشکبار و میوه رونق بیشتری می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پیک هشترود، با در پیش بودن شب یلدا، طولانی ترین شب سال؛ آجیل، خشکبار و میوه فروشان شهرستان با فراهم آوردن اقلام مورد نیاز مردم به استقبال این شب رفته و سعی دارند تا مردم را به خرید میوه و آجیل تشویق کنند.

 

گزارش‌های میدانی خبرنگار پیک هشترود حکایت از آن دارد که بسیاری از آجیل فروشان، تقریباً قیمت‌های یکسانی را اعمال می‌کنند.

 

آنگونه که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت هر کیلو آجیل شب یلدا به ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان، پسته ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان، تخمه آفتابگردان ۱۲ هزار تومان، مغز فندق ۵۸ هزار تومان، مغز گردو ۵۵ هزار تومان و بادام هندی ۴۵ هزار تومان رسیده است.

 

البته بعضی آجیل ها که به سفارش مشتری تهیه می شوند قیمت های متفاوتی دارند؛ به عنوان مثال اگر در آجیل، بادام هندی استفاده شود گران تر می‌شود یا بر اساس میزان استفاده از پسته، فندق، بادام و دیگر اقلام به قیمت های متفاوتی عرضه می‌شوند.

 

همچنین گزارش های میدانی از بازار میوه نیز نشان می دهد که قیمت هر کیلو انار ۳۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون درجه یک ۳ هزارتومان، نارنگی ۳ هزار تومان، موز ۳۵۰۰ تومان، سیب ۳ هزار تومان، لیمو شیرین ۳ هزار تومان می باشد.

 

بر اساس این گزارش هندوانه نیز در میوه فروشی های هشترود قیمتی بین ۴ تا ۴۵۰۰ تومان دارند اما در روزهای آتی با عرصه سیار هندوانه قیمت آن به نسبت کاهش خواهد یافت.

 

البته این قیمت ها میانگینی از قیمت های ارائه شده توسط فروشندگان است و تفاوت جزئی در برخی از فروشگاهها وجود دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.