تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 27558

واکنش ستاد انتخاباتی روحانی در هشترود به انتقاد یکی از اصلاح طلبان از استاندار:

۴ نفر از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در هشترود مسئولیت گرفته اند / از استاندار انتقاد نکنید تا دلواپسان سواستفاده نکنند / بوی تعفن سهم خواهی می آید

۴ نفر از اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در هشترود مسئولیت گرفته اند / از استاندار انتقاد نکنید تا دلواپسان سواستفاده نکنند / بوی تعفن سهم خواهی می آید

پس از آنکه یادداشت انتقاد آمیز یعقوبی، یکی از اصلاح طلبان شهرستان هشتورد نسبت به عملکرد جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در ائل منعکس شد؛ ستاد انتخاباتی روحانی در این شهرستان با اشاره به مسئولیت گرفتن ۴ نفر از اعضای این ستاد؛ خواستار حمایت رسمی از انتخاب های جبارزده توسط اصلاح طلبان شدند.

به گزارش پیک هشترود به نقل از ائل ، پس از آنکه ائل گزیده ای از یادداشت منتشره از بهرام یعقوبی ، مدعی عضویت در شورای مرکزی ستاد روحانی در شهرستان هشترود را که در یکی از رسانه های نزدیک به اصلاح طلبان منتشر شده بود؛ به همراه تحلیلی کوتاه با عنوان ” تهدید انتخاباتی جبارزاده توسط اصلاح طلبان و اعضای ستاد روحانی / مدیران دولت اختاپوس وار به دنبال کسب ثروت هستند ! ” منتشر کرد؛ شورای تدبیر و امید و اصلاح طلبان هشترود با انتشار بیانیه ای نسبت به آن واکنش نشان داد .

در این بیانیه ضمن تکذیب عضویت یعقوبی در شورای مرکزی ستاد اصلاح طلبان ومردمی هشترود نبوده، قصد و نیت وی تخریب اعلام شده است.

همچنین در ادامه این بیانیه که سایت شخصی یکی از اعضای شورای مشورتی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی منتشر شده ؛ آمده است: مدیران ارشد استان و شخص اقای دکتر جبارزاده همکاری وعنایت ویژه ای به ستادهای دکتر روحانی ازجمله ستاد هشترود داشته اند ازجمله چهار نفر ازاعضای دارای سابقه مدیریتی وخوشنام در در مدیریتهای استانداری بکار گرفته شدند وافرادو تیم دکتر جبارزاده ازجمله اقای دکتر شبستری ودکتر استاد رحیمی بیشترین وموثرترین همکاری را با اعضای ستاد روحانی در شهرستان هشترود داشته اند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است : هیچ یک از فعالین اصلاح طلب حق اظهار نظر در این خصوص و در قالب ستاد دکتر روحانی را ندارند و مواضع این طیف توسط رییس ستاد بیان میشود .

در ادامه این بیانیه واکنشی می خوانیم: قطعا انتقادات تند و تیز  و تضعیف استاندار در آستانه انتخابات مجلس دستاوردی بمراتب بیشتر برای جناح مخالف دولت خواهد داشت تا بیشتر به تخریب دولت بپردازند.ضمن احترام به هر گونه انتقاد واجب است در کنار انتقادات از اصلاح طلبان محترم هشترود از انتخاب های خوب و بجای استاندار در چند وقت اخیر نیز رسما حمایت کنند تا هم اسباب سواستفاده دلواپسان نشوند و هم زمینه ساز انتخاب های خوب بعدی را فراهم آورند. در پایان تاسف خودرا ازمقاله مزبور که بوی تعفن سهم خواهی ازآن استنباط میکنیم واز نقد دلسوزانه وجوانمردانه استقبال می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نادان دوشنبه , 9 آذر 1394 - 20:26

توصیه می کنم دوستان اصلاح طلب درصدد تخریب همدیگر نباشندومواظیب باشید موریانه به تنه تنومند اصلاحاتوارد نشودوکلمه سهم خواهی از افت های مهم هر طیف اجتماعی میباشد

دکترمعصومه قربانی اندره سی سه شنبه , 10 آذر 1394 - 12:51

سلام مهندس جان میگن خانم دکتر معصومه قربانی اندره سی اصالتا بچه هشترود هست بکو