تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 27472

جوابیه اتاق اصناف هشترود به خبر منتشر شده در سایت پیک هشترود +متن جوابیه

جوابیه اتاق اصناف هشترود به خبر منتشر شده در سایت پیک هشترود +متن جوابیه

اتاق اصناف هشترود با ارسال جوابیه ای به خبر منتشر شده در سایت پیک هشترود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پیک هشترود، بعد از انتشار خبر “قابل توجه اتحادیه اصناف هشترود: از افزایش مراکز فروش سیگار و قلیان تا اعطاء مجوز به نانوائی در مرکز شهر” اتاق اصناف هشترود با ارسال جوابیه ای به دفتر تحریریه پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود به این خبر واکنش نشان داد.

متن این جوابیه بدین شرح است:

 

جوابیه

 

مدیر محترم مسئول پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود

با سلام و احترام خواهشمند است جوابیه ذیل را برابر قانون نشریات درج فرمائید.

هر از چند گاهی مطالبی در پایگاه اطلاع رسانی پیک هشترود پیرامون اصناف هشترود منتشر میشود که هیچ گونه پایه و اساس قانونی نداشته و بیشتربه غرض ورزی و تراوشات ذهنی نویسنده محترم شباهت دارد تا با واقعیت

* مدیر محترم پیک هشترود نان از برکات خداوندی و نانوا ها از قشر زحمتکش جامعه هستند که با تمام مشکلات و تحمل سختیها سفره های ما را از نعمت های پروردگار بهره مند می سازند. لذا بودن واحد های نانوایی در هر نکته ای از شهر به زیبایی و چهره شهر لطمه نمی زند. دوما مگر در دیگر شهرها نانواها در کجای شهر قرار دارند که اینجا بدعت شده است . ثالثا با توجه به عدم وجود محدودیت و فاصله صنفی برای هر گونه واحد صنفی ، در صورت دارا بودن شرایط بهداشتی محل و اخذ استعلامات از مراجع ذیربط،( به غیر از واحد های صنفی پرسرو صدا و مشاغل مزاحم ) انتخاب محل فعالیت به عهده خود متقاضی می باشد .

* مورد دوم سیگارفروشیها ..

به استحضار میرساند که اصناف واتحادیه ها تا به حال برای هیچ فردی پروانه سیگار فروشی و یا دخانیات صادر نکرده است و فعالان این اقلام در قالب پروانه کسب خواروبار فروشی مبادرت به عرضه دخانیات می نمایند.و برابر بخشنامه ها اتحادیه های تحت پوشش از مدتها قبل به هیچ فردی پروانه کسب قلیان سرا صادر نکرده است و فعالان این عرصه با پروانه کسب چای خانه زیر نظر اداره اماکن عمومی فعالیت دارند با عنایت به موارد مذکور حداقل انتظار این است که قبل از درج این گونه مطالب شبهه بر انگیز پیرامون مطالب منتشر شده اطلاعات کافی را از مسئولان ذیربط اخذ فرمائید.

لازم به توضیح است که جهت رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال ، هزینه های صدور پروانه در این شهرستان به نسبت تمامی شهرستانها رقم حداقلی می باشد لذا دغدغه اعضای مردم نهاد اتحادیه ها نسبت به مسایل شهرستان از شما بزرگوار کمتر نمی باشد

هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان هشترود

رونوشت :

ریاست محترم پلیس اطلاعات و اماکن عمومی شهرستان هشترود لطفا جهت استحضار

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.