تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 27457

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با پیک هشترود تاکید کرد؛

امحا ۱۷۰۰ تن سیب زمینی تضییع اموال بیت المال است/ افرادی که این کار را انجام داده اند باید پاسخگو باشند

امحا ۱۷۰۰ تن سیب زمینی تضییع اموال بیت المال است/ افرادی که این کار را انجام داده اند باید پاسخگو باشند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگرچه این سیب زمینی ها از محل خریدهای تضمینی از کشاورزان است اما این بدین معنی نیست که دولت وقتی کالائی می خرد و انبار می کند آن را حیف و میل کرده و تضییع اموال بیت المال کند.

محمدحسین فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیک هشترود در واکنش به امحا بیش از ۱۷۰۰ تن سیب زمینی توسط دولت گفت: این اقدام کاملا غلط بود و دولت می توانست با روش های مختلف در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

 

وی اظهار کرد: اگر دولت قصد نداشت این سیب زمینی های بصورت رایگان در بین مردم توزیع کند، می توانست آنها در اختیار تعاونی های مصرف و فروشگاهها در سطح کشور قرار دهد تا فروش توسط آنها صورت می گرفت.

 

فرهنگی افزود: منطق امحا سیب زمینی برای جلوگیری از ایجاد شوک در بازار قابل قبول نیست، وظیفه دولت تنظیم بازار است و باید از هردوی تولیدکننده و مصرف کنده حمایت کند اما این سیاست آنها درست نبود و افرادی که این کار را انجام داده اند باید پاسخگو باشند.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگرچه این سیب زمینی ها از محل خریدهای تضمینی از کشاورزان است اما این بدین معنی نیست که دولت وقتی کالائی می خرد و انبار می کند آن را حیف و میل کرده و تضییع اموال بیت المال کند.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.