تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد خبر : 25387

در شش ماهه ابتدائی سال 94

مساعدت بیش از ۳ میلیارد ریالی خیّران هشترودی به ایتام

مساعدت بیش از ۳ میلیارد ریالی خیّران هشترودی به ایتام

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هشترود از مساعدت ۳۲۰ میلیون تومانی حامیان خبر داد.

مسلم رضایی مدیر کمیته امداد شهرستان هشترود در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود با اعلام این خبر گفت: مبلغ ۳۲۰میلیون تومان مربوط به شش ماهه اول سال ۹۴ بوده است که ازجانب حامیان خیر استانی وخارج از استان به صورت نقدی وغیر نقدی به ایتام کمک شده است که مبلغ ۱۶۰میلیون تومان مربوط به کمکهای غیر نقدی بوده وبقیه به صورت نقدی دریافت شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر پرونده۱۲۰ یتیم حمایتی در کمیته امداد شهرستان هشترود موجود بوده که این تعداد با سرپرستی ۹۷۶ حامی مورد مساعدت می باشند.

رضائی افزود: علاوه برپرونده های ایتام تعداد۲۵۰ پرونده تحت حمایت محسنین (خانواده های نیازمند با سرپرست)در امداد تکمیل وتشکیل شده است و زیر پوشش تعداد ۳۲۷ حامی طرح محسنین هستند این تعداد در شش ماهه اول ۹۴ جذب شده اند.

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هشترود تصریح کرد: این نهاد مقدس با نام امام (ره) مزین شده است و در راستای احیاء و ترویج سنت های حسنه ی الهی واسلامی در بین احاد جامعه اقدامات موثری را به انجام می رساند و خوشبختانه مردم نوعدوست و نیکوکار شهرستان همواره ایتام را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند.

وی در پایان با تشکر قدردانی از کلیه حامیان وخیران تاکید کرد: با توجه به اینکه در ماه محرم و صفر هستیم این نهاد آمادگی دریافت نذورات وخیرات مردم شهرستان جهت توزیع بین ایتام را دارد و تلفن های ۵۲۶۲۲۷۷۴و۵۲۶۲۶۷۷۴ آماده پاسخگویی به مردم عزیزدر همین راستا می باشد.

 

پایان پیام/م.ا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.