تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹
کد خبر : 242

راه اندازی بخش ICU در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود ضروری است

راه اندازی بخش ICU در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود ضروری است

پیک هشترود: رییس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود گفت: با توجه به اینکه بیماران روستاها، شهرهای اطراف و حوادث جاده ای از خدمات این بیمارستان استفاده می کنند، ایجاد و راه اندازی بخش ICU در آن ضروری است.

به گزارش پیک هشترود و به نقل از ایرنا، جلیل اعتمادی افزود: هم اکنون بخش مراقبت های ویژه CCU این بیمارستان مجهز به مانیتورینگ کامل بوده و درمان های اورژانسی بیماران ایست قلبی با حضور دایم رزیدنت قلب و اکوکاردیوگرافی در بالین بیمار انجام می شود که با ارتقای این بخش به ICU ، مشکل بیماران ارجاعی به تبریز و شهرهای اطراف رفع می شود.

وی اظهار کرد: در آینده نزدیک با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال و خرید شش تخت بیمارستانی، بخش ICU در این بیمارستان راه اندازی می شود.

رییس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود ادامه داد: در این بخش، بیماران به طور لحظه ای و شبانه روزی تحت پایش (مراقبت) قرار گرفته و درمان ها به صورت پایش مستقیم مانند اندازه گیری مستقیم فشار خون درون سرخ رگ و یا درون جمجمه و ایجاد و تحریک تنفس درون نای توسط دستگاه تنفس مصنوعی انجام می شود.

اعتمادی، یادآوری کرد: هم اکنون با صرف بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بخش های این بیمارستان تعمیر و تجهیز کامل شده است.

وی گفت: از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز بیش از سه میلیارد ریال برای تعویض لوله های فرسوده و سیستم گرمایشی این بیمارستان در نظر گرفته شده که به زودی کارهای عمرانی و عملیاتی آن نیز شروع می شود.

وی، خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته بیش از شش هزار نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده اند که برای رسیدگی بهتر به بیماران، مسوولان علوم پزشکی تبریز باید توجه خاصی به این بیمارستان داشته باشند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.